.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پی ترور دانشمند هسته‌ای
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیام‌های جداگانه ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید فخری زاده را تسلیت گفتند.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند عرصه علم و دانش هسته ای، شهید محسن فخری زاده، در پیامی این حادثه ناگوار را تسلیت گفت.

 

متن پیام آیت الله لایینی بدین شرح است:

 

در آستانه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به دستِ چدنیِ پوشیده در مخملِ حقوق بشری و مبارزه با تروریسم شیطان بزرگ و صهیونیسم جنایتکار، شاهد شهادت سردار دیگری در حوزه دانش و فناوری یعنی محسن فخری زاده با همان دست‌های ناپاک و جنایت‌بار بیرون آمده از آستین مشتی فریب خورده می‌باشیم، که ملت ما را داغدار کرده است.

 

البته از آن جهت که شهادت پایان یک جهاد فی سبیل الله است و نشانه تداوم حقیقت جهادگری و مجاهدپروری انقلاب اسلامی است برای ما امیدوارکننده است. درود خدا به این ملت و چنین خانواده‌ها که فرزندانی مجاهد و خدوم تقدیم خدای خود نموده و برای استقلال و عزت این مملکت قربانی کردند.

 

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز با صدور پیامی، شهادت دکتر محسن فخری زاده؛ دانشمند نامی صنعت دفاعی کشور را تسلیت گفت که متن آن به شرح زیر است:

 

 دشمنان کوردل و اذناب تروریست آنان در خیال باطل اند که با شهادت دکتر محسن فخری زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، دانشمند بزرگ و نامی و مغز‌های حوزه دفاعی ایران اسلامی می‌توانند خللی در عزم ملت ایران و راهی که برای تداوم عزت و اقتدار خویش برگزیده اند، وارد کنند.

 

اینگونه اقدامات ناجوانمردانه؛ نشانگر عجز و ناتوانی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در برابر ملتی است که با تقدیم جان خویش از آرمان‌ها و اهداف بزرگ خود صیانت می‌کند و از مرز‌های خود با توان و دانش دانشمندان این آب و خاک صیانت می‌نماید و در مسیر دست یابی به تکنولوژی مورد نیاز خود در عرصه‌های مختلف هسته ای، نظامی و دفاعی با عزمی جزم و راسخ‌تر از گذشته گام بر می‌دارد و با تقدیم خون فرزندان خود روز به روز در آرمانی که برگزیده ثابت قدم‌تر می‌شود.

 

میراث گرانبهایی که از شهید فخری زاده در دانش دفاعی برجای مانده، چراغ راه دانشمندان ایرانی در پیمودن مسیر عزت و استقلال خواهد بود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.