.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حادثه ترور شهید فخری‌زاده از زبان یک شاهد عینی
محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، عصر امروز جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید. شاهدان عینی یک انفجار و پس از آن صدای رگبار را تایید می‌کنند. یک شاهد عینی به خبرنگاران گفت: بعد از انفجار تیراندازی شروع شد. از هر دو طرف تیر اندازی می شد. یکی از آن ها را دیدم که کف خیابان نشسته و به سمت من تیراندازی می کند. به عقب برگشتم همچنان تیراندازی می کردند. تقریبا 5-6 نفر بودند.

شمال نیوز: حادثه ترور شهید فخری‌زاده از زبان یک شاهد عینیمحسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، عصر امروز جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید. شاهدان عینی یک انفجار و پس از آن صدای رگبار را تایید می‌کنند.


حادثه ترور شهید فخری‌زاده از زبان یک شاهد عینی

 

یک شاهد عینی می گوید: 200 تا 150 متر به صحنه انفجار، ماشین منفجر شد.من ایستادم. فکر میکنم خودروی نیسان بود. ایستادم که انفجار تمام شود و از کنارش عبور کنم.

این شاهد به خبرنگاران گفت: بعد از انفجار تیراندازی شروع شد. از هر دو طرف تیر اندازی می شد. یکی از آن ها را دیدم که کف خیابان نشسته و به سمت من تیراندازی می کند. به عقب برگشتم همچنان تیراندازی می کردند. تقریبا 5-6 نفر بودند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.