.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۱ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از انهداد ۵۱ باند قاچاق و کشف بیش از چهار تن انواع مواد مخدر طی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  احمد مظفری صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران از شناسایی و انهدام ۵۱ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران و کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در هشت ماهه سال جاری در مازندران خبر داد وگفت: با انجام هزار و ۷۸۱ طرح و عملیات در حوزه پاکسازی نقاط آلوده، ارتقا امنیت اجتماعی، کنترل محور مواصلاتی، هفت هزار و ۷۴۱ مرد و ۲۳۴ زن در ارتباط با جرایم مختلف مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

 

وی از توقیف ۴۵۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین و موتور در طی همین مدت در استان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با مواد مخدر علاوه بر متلاشی شدن ۵۱ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر تعداد ۴۴۱۷ خرده فروش مواد مخدر در مازندران نیز دستگیر شدند و از مجموع دستگیر شدگان دو هزار و ۷۴۷ نفر افراد معتاد بودند.

 

مظفری تاکید کرد: با گسترش اقدامات اطلاعاتی و انتظامی مقدار کشفیات مواد مخدر در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است و با عزم جدی نیروهای کاشف و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان عرصه بر قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان تنگ‌تر خواهد شد.

 

وی از مردم مازندران خواست تا گزارش‌ها و فعالیت‌های مرتبط با قاچاق و توزیع مواد مخدر را به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

مظفری در پایان از والدین دانش آموزان و خانواده‌ها خواست تا در جهت کنترل آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از ابتلاء فرزندان به ویروس زیانبار اعتیاد، مواد مخدر و روانگردان‌ها مراقبت بیشتری از فرزندان به ویژه همسالان و دوستان آنان داشته باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.