.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم از دست مسئولان کلافه شدند؛
مرغ هم پر کشید/ روغن همچنان نایاب است/ وعده‌های توخالی مسئولان و نمره مردودی ستاد تنظیم بازار
در بخش تولید مشکلات جدی وجود دارد و میزان جوجه ریزی کاهش یافته است و از طرفی نظارتی در توزیع و فروش وجود ندارد و بازار به حال خود رها شده است.
مرغ هم پر کشید/ روغن همچنان نایاب است/ وعده‌های توخالی مسئولان و نمره مردودی ستاد تنظیم بازار

دیارمیرزا: در روزهای که قیمت کالاها روزانه افزایش می‌یابد و ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به عامل اصلی گرانی تبدیل شده‌اند و سازمان تعزیرات حکومتی نیز تبدیل به نهادی فشل شده که صرفا با جریمه‌ها جیب دولت را پر می‌کند، پس از نایاب شدن روغن در فروشگاه‌ها بار دیگر گرانی به مرغ رسید.

تنها مدت کوتاهی از افزایش قیمت نرخ مصوب مرغ در گیلان از ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان به ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان می‌گذرد اما این قیمت نیز تنها چند روز بیشتر دوام نداشت و هم اکنون در بازار رشت قیمت مرغ به حدود ۳۰ هزار تومان رسیده است و در شهرستان صومعه‌سرا به عنوان قطب تولید مرغ استان و کشور که بیش از ۲۰۰ مرغداری فعال دارد، مرغ نایاب شده است!

در این بین آنچه که حائز اهمیت است بی‌برنامگی و عدم هماهنگی وزارت صمت و جهاد کشاورزی در تامین و توزیع نهاده‌ها و همچنین ناتوانی ستاد تنظیم بازار در تنظیم بازار است.

اینکه فلان فرماندار و استاندار به جای مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی نسبت به ضعف مدیریتی خود ژست اپوزیسیون به خود بگیرند و صرفا با گفتار درمانی نسبت به کمبودها اظهار تاسف کنند برای مردم مرغ و روغن نمی‌شود!

بنا بر ادعای سازمان صمت و تاکیدات استاندار گیلان قرار بود که ظرف یک هفته مشکل روغن در گیلان حل شود اما نه تنها این مشکل هنوز برطرف نشده است بلکه با وعده‌های توخالی مسئولان ناتوان دولت تدبیر و امید، شاهد قفسه‌های خالی از روغن در فروشگاه‌ها هستیم و در اندک فروشگاهی هم که روغن وجود دارد بر سر خرید آن دعواست!

اینکه در استان گیلان که دو برابر میزان مصرف مرغ تولید می‌شود نرخ مصوب آقایان برای هیچ کسی پشیزی ارزش نداشته باشد و با کمبود مرغ مواجه شویم چیزی جز گویای ناتوانی مسئولان نیست و مسئولیت این ناتوانی نیز برعهده سازمان صمت به عنوان دبیر و شخص استاندار به عنوان رئیس کارگروه ستاد تنظیم بازار است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.192 seconds.