.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خیرین همکاری کنند ....
استاندار :۲۳۸۱ دانش‌آموز در استان محروم از آموزش مجازی
شمال نیوز : وی گفت : تصریح کرد: اگرچه در سال قبل ۶ درصد دانش‌آموزان استان به خدمات سخت‌افزاری آموزش مجازی دسترسی نداشتند اما این رقم با پیگیری‌های آموزش‌وپرورش کاهش‌یافته و به یک درصد رسیده است ....
استاندار :۲۳۸۱  دانش‌آموز در استان محروم از آموزش مجازی

شمال نیوز: استاندار گلستان گفت: در حال حاضر ۲۳۸۱ دانش‌آموز گلستانی به خاطر نداشتن وسایل کمک‌آموزشی نظیر تبلت، از آموزش مجازی برخوردار نیستند که تلاش داریم با همکاری خیرین این نیاز را مرتفع کنیم.

به گزارش شمال نیوز، هادی حق‌شناس امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان با اشاره به تلاش مجموعه آموزش‌وپرورش استان جهت رشد پوشش تحصیلی، اظهار کرد: ۹۸.۵ درصد دانش‌آموزان ۵ تا ۱۱ سال استان تحت پوشش تحصیلی قرار دارند و این رقم نسبت سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: بر اساس طرح ارتقای پوشش تحصیلی ۳۱۴۸ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل بوده‌اند که با پیگیری‌های انجام‌شده ۵۷۲ دانش‌آموز دوباره به کلاس‌های درس بازگشته‌اند و تلاش داریم با همراهی خانواده‌ها، آموزش‌وپرورش، نهادهای حمایتی و خیرین این رقم را به حداقل برسانیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: اگرچه در سال قبل ۶ درصد دانش‌آموزان استان به خدمات سخت‌افزاری آموزش مجازی دسترسی نداشتند اما این رقم با پیگیری‌های آموزش‌وپرورش کاهش‌یافته و به یک درصد رسیده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازاستانداری گلستان، حق‌شناس بیان کرد: کم‌تحرکی و چاقی دانش‌آموزان موضوعی است که باید با استفاده از امکانات ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری‌ها رفع شود و اگرچه ۵۳ درصد کل مردم کشور دچار کم‌تحرکی هستند اما در خصوص دانش‌آموزان این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

وی گفت: صداوسیما باید در خصوص عوارض چاقی و کم‌تحرکی کودکان و نوجوانان اطلاع‌رسانی کند و همچنین اجرای طرح غربالگری کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان اقدامی ارزشمند است که می‌تواند زمینه تصمیم‌گیری لازم جهت بهبود وضعیت آنان را فراهم آورد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.