.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظی بی‌سروصدای کادر پزشکی استقلال!
کادر پزشکی استقلال به خاطر ماجرای رخ داده در فرودگاه دوحه از چند بازیکن این تیم همچنان دلخور هستند و به نظر می رسد قید همکاری با آبی پوشان را زده‌اند.

به گزارش شمال نیوز،  در حالی که هرگز خبر رسمی مبنی بر جریمه، تنبیه یا حتی توبیخ کتبی سیدحسین حسینی، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر به خاطر رفتاری که در فرودگاه دوحه قطر با دکتر ستوده و امیر مهریزی پزشک و عضو کادر پزشکی تیم استقلال انجام دادند منتشر نشد این بازیکنان به تمرینات گروهی استقلال برگشته و در نهایت ظرف این مدت نیز تمرینات‌شان را با قدرت پیگیری کردند اما در همین حال دو تن از اعضای قدیمی کادر پزشکی استقلال با توجه به رفتاری که نسبت به آنها صورت گرفته قید همکاری طولانی مدت‌شان با تیم محبوبشان را زده و الان مدتی است که بی‌سروصدا از این تیم جدا شده‌اند. 

 

روز گذشته وقتی با نزدیکان دکتر امین نوروزی و دکتر کاوه ستوده حرف زدیم متوجه شدیم دلیل اصلی این خداحافظی کناره‌گیری دکتر ستوده بوده است. او انتظار رفتاری که سیدحسین حسینی با او در فرودگاه دوحه کرده را نداشته، جدا از آن وقتی حرمتش به عنوان یک جراح و پزشک عمومی مقابل همه اعضای تیم شکسته دیگر رغبتی برای همکاری با استقلال ندارد. از طرفی بی‌توجهی مدیران باشگاه به حرمت‌شکنی صورت گرفته نیز او را مجاب کرده که با بهانه کردن شرایط سنی قید همکاری با استقلال را بزند. 

 

از سوی دیگر دکتر نوروزی هم با مشاهده همین وضعیت و اطلاع از دلخوری دکتر ستوده وقتی متوجه شد همکاری در کادر پزشکی قصد همکاری با تیم را ندارد رغبتی برای تداوم همکاری از خود نشان نداده و به شکل نامحسوس خداحافظی‌اش را از این مجموعه اعلام کرد. دکتر نوروزی با سابقه بیش از دو دهه و دکتر ستوده با سابقه بیش از یک دهه حضور کنار استقلال این روزها همچون دیگر اطبای کشور مشغول رسیدگی به بیماران خصوصی خود هستند و البته دو تن از پزشکان مورد اعتماد آنها در تمرینات شرکت می‌کنند. 

 

دکتر مهرشاد رهبر و دکتر حمزه‌زاده این روزها در نبود ستوده و نوروزی مراقب سلامت بازیکنان هستند و امور پزشکی این تیم را در دست دارند. باعث تأسف است که بی‌احترامی توسط بازیکنی که دکتر نوروزی به اندازه سنش سابقه همکاری با باشگاه استقلال را دارد موجب شد یکی از بهترین زوج‌های پزشکی در جمع تیم‌های لیگ برتری از استقلال جدا شوند! آن هم در میان بی‌تفاوتی مسئولان باشگاه.

 

منبع: روزنامه خبر ورزشی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.312 seconds.