.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقابله با ساخت و سازغیر مجاز در مازندارن با جدیت انجام می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با تاکید بر پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز گفت: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز با جدیت در حال انجام است.

به گزارش شمال نیوز، مهدی رازجویان بعدازظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز استان با بیان اینکه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در استان مازندران با جدیت در حال پیگیری و انجام است، تصریح کرد: پیشگیری بهترین راه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز است و در دو ماه گذشته جلسات منظمی برای بخشداران و دهیاران برگزار شد تا از قوانین مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز آگاه و مطلع گردند.

 

رازجویان، سازمان نظام کاردانی مهندسی را یکی از بازوان مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز دانست و تصریح کرد: نباید اجازه دهیم اراضی و زمین‌های کشاورزی استان به خانه دوم مسافرین تبدیل شود.

 

وی با اشاره به عدم آگاهی بعضی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها در حفظ اراضی کشاورزی و باغ‌های روستایی، افزود: تخریب اراضی کشاورزی و جنگلی در نهایت منجر به تخریب زیست محیطی و افزایش مشکلات زباله در استان مازندران می‌شود.

 

معاون استاندار مازندران افزود: مازندران یک استان گردشگرپذیر است لذا توسعه زیرساخت‌ها و امکانات در این استان ضروری است اما نباید زمین‌داران سابق به سرایه‌داران فعلی تبدیل شوند.

 

رازجویان تاکید کرد: تخریب زمین‌های کشاورزی و آلودگی دریا، امنیت غذایی مردم را زیرسئوال می‌برد.

 

معاون استاندار مازندران با اشاره به قدمت تاریخی جنگل‌های هیرکانی در استان مازندران، اظهار داشت: ما مسئول هستیم که مواهب خدادادی، جنگل و دریا را به درستی به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه اصول بهداشتی، ایمنی و مهندسی باید در ساخت و سازها رعایت شود، افزود: جهت نگاه درست مهندسی و ایمن‌سازی در ساخت و سازهای قانونی در روستاها، باید نظارت دقیقی از سوی نظام کاردانی مهندسی صورت بگیرد.

 

رازجویان با تاکید بر اینکه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز باید در اولویت همه‌ی دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد و از نگاه جناحی و رانتی در برخوردها باید خودداری شود، افزود: ما برای زمین‌های کشاورزی در استان‌مان باید ارزش معنوی بسیار زیادی قائل شویم تا مانع از فروش و تخریب آنها شویم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.34 seconds.