.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارمراجعه بیماران برای دریافت انسولین افزایش یافته است
مدیر نظارت بر امور دارویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه کمبود انسولین گزارش نشده است، گفت: به دلیل سهمیه بندی، بارمراجعه بیماران برای دریافت دارو بیشتر شده است.

به گزارش شمال نیوز، مجید یوسفی با اشاره به وجود دو نوع انسولین از جمله انسولین قلمی اظهار داشت: توزیع انسولین به صورت مستمر و مرتب در حال انجام بوده و هفته گذشته نیز دو سری توزیع شده است.

 

وی با عنوان اینکه قرار است انسولین با دلار ۴۲۰۰ تومانی و نرخ ۱۸ هزار تومانی در مراکز دولتی توزیع شود، افزود: از امروز قرار بود توزیع آغاز شود و بیماران با کارت شناسایی ملی با مراجعه به مراکز نسبت به دریافت دارو اقدام کنند.

 

وی با اظهار اینکه سهمیه هر بیمار باید توسط بیمه تأیید و در سامانه ثبت شود، گفت: همچنین برای افرادی که بیمه نیستند و نیازمند انسولین هستند باید در سامانه تأمین اجتماعی پیش بینی لازم صورت گیرد تا میزان مصرف انسولین نظارت و کنترل شود.

 

یوسفی با بیان اینکه در حال حاضر همانند قبل که بیمار هر بار و هر تعدادی که لازم داشت، انسولین ارائه نمی‌شود، گفت: به اندازه‌ای که دارو پاسخگوی نیاز بیماران باشد وجود دارد و عرضه می‌شود.

 

مدیر نظارت بر امور دارویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: قبلاً بیمار هرچه تعداد درخواست می‌کرد دریافت می‌کرد و اکنون باید انسولین با نسخه پزشک و متناسب با نیاز ماه ارائه شود و ممکن است دفعات مراجعه بیماران برای دریافت دارو بیشتر شود.

 

وی یادآور شد: در حال حاضر نیاز بیمار به انسولین در حال ر فع است و نمی‌توان گفت انسولین موردنیاز وجود ندارد و برای درمان داروی کافی وجود دارد.

 

یوسفی در عین حال تصریح کرد سهمیه دارو براساس تعداد بیماران و جمعیت شهرستان ارائه می‌شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.467 seconds.