.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری فرد هتاک به فرد آمر به معروف در رشت
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، از دستگیری فرد هتاک به آمر به معروف و ناهی از منکر در رشت خبر داد و گفت: فرد هتاک با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سیداکبر قاسمی در جمع خبرنگاران، از دستگیری فرد هتاک به آمر به معروف و ناهی از منکر در رشت توسط سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت خبر داد و اظهار کرد: اخیرا فردی یک بانوی ارزشی رشتی در پارک کشاورز را که نسبت به سگ گردانی امر به معروف و نهی از منکر کرده بود، در حین این وظیفه شرعی مورد ضرب و شتم قرار داد.

 

 وی افزود: بی توجهی به قوانین و عدم رعایت شئونات اسلامی از جمله مهمترین مقوله‌های است که نیرو‌های امنیتی و حفاظتی بدان توجه و رصد دارند و با هنجارشکنان برخورد جدی خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، با بیان اینکه در آیات و احادیث بسیار بر امر به معروف و نهی از منکر تاکید شده است، عنوان کرد: ارشاد و افزایش آگاهی و بصیرت در حوزه‌های مختلف به همه آحاد مردم در جامعه یکی از راهکار‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان علیه اسلام و نظام اسلامی است.

 

قاسمی، با اشاره به توطئه‌های دشمنان و گسترش شبکه‌های ماهواره ای، تصریح کرد: متاسفانه با گستردگی شبکه‌ها و فضا‌های مجازی شاهد ورود فرهنگ بی بند و بار توسط برخی از هنجارشکنان و ناآگاهان در جامعه هستیم.

 

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های مختلفی در طول سال جهت بصیرت دهی و پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر داریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، به گسترش سگ گردانی در جامعه که نشات گرفته از فرهنگ بی بند و بار غربی است اشاره کرد و متذکر شد: سپاه از آمرین به معروف و ناهیان از منکر پشتیبانی می‌کند لذا فرد هتاک با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و دستگیر شد.

 

وی به دین اسلام اشاره و اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که برای حفاظت از دین اسلام و دفاع از وطن شهدای زیادی تقدیم کرده ایم و شایسته این سرزمین نیست که شاهد ترویج فرهنگ بی بند و بار غربی باشیم.

 

قاسمی، به برخورد جدی نیرو‌های امنیتی و نظامی با هتاکان به آمرین به معروف و ناهیان از منکر با هماهنگی دستگاه قضایی در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی در شهر رشت وظایف خودشان را به درستی انجام داده تا شاهد اقداماتی مانند سگ گردانی به ویژه در خیابان و پارک و داخل خودرو و مغازه نباشیم./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.