.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دکتر لاریجانی بهترین گزینه برای ریاست جمهوری 1400
دکتر رامین خسروی

اشاره :  دکتر رامین خسروی ، فعال سیاسی و اجتماعی مازندران و از چهره های نزدیک به دکتر لاریجانی در استان مازندران است .

 

این چهره نام آشنا با اتمام دوره دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه صنایع و معادن ایران  به عضویت انجمن علمی مدیریت راهبردی ایران در آمد .

 

دکتر خسروی که سطوح متعدد مدیریتی خود رادر مازندران و کشور گذرانده است ، اکنون با نگاهی موشکافانه پیام مازندرانی ها را اعلام و از دکتر علی لاریجانی  درخواست نمود تا ردای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری 1400 را بر تن کند .

 

http://www.shomalnews.com/photo/160333796345294656.jpg

متن کامل یادداشت دکتر رامین خسروی که بصورت گسترده در رسانه ها بازتاب یافت بدین شرح است :

 

هر چند هنوز تا گرم شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری و نمایان گشتن چهره های مطرح برای حضور در رقابت های سرنوشت ساز 1400 ماهها فرصت باقی است اما ضرورت ورود چهره ای شاخص و آشنا به امور داخلی و مراودات بین المللی و همچنین مشرف به مباحث سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی به عنوان نامزد انتخاباتی ،  بیش از هر دوره ای دیگر قابل درک است .

 

با اندک تامل و مداقه در کارنامه  سیاسی دکتر علی لاریجانی جای هیچ گونه تردید نیست که ایشان بهترین گزینه برای این دوره از ریاست جمهوری است که با کلان نگری ، سیاست راهبردی و تجربه میدانی که در زمینه های مختلف   سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی وبین المللی  دارد می تواند مشکلات کشور را در این برهه حساس کاهش دهد و در میان مدت آرامش نسبی را به کشور برگرداند .

ولایتمداری ؛  قدرت تعامل و مشی اعتدال ایشان بر هیچکس پوشیده نیست

دکتر لاریجانی فرزند حوزه ودانشگاه است واز بطن انقلاب برخاسته و مورد اعتماد عقلای کشور است  و مسئولیت های مختلف سیاسی ، فرهنگی و  بین المللی را تجربه کرده اند که میتوان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رییس صدا وسیما ، نماینده مقام معظم رهبری ودبیری شورای عالی امنیت ملی و مهم تر از همه 3دوره ریاست مجلس شورای اسلامی نام برد که از ایشان فردی کار آزموده و با تجربه در سپهر سیاسی کشور ساخته است .

 

آنچه مسلم است اینکه ؛ در این دوران تحریم ظالمانه و فراگیر شدن ویروس منحوس کرونا که تبدیل به یک بلای جهانی شده است ، اهمیت جایگاه ریاست جمهوری بیش از پیش با اهمیت جلوه می نمایاند و به عنوان کسی که رده های مختلف مدیریتی کشور را تجربه کرده ام ، « دکتر علی لاریجانی » را تنها گزینه ای می دانم که توانایی گذار کشور از بحران های دوگانه فوق را داراست  .

 

در خصوص درایت و مدیریت و هوش سیاسی ایشان همین بس که مقام معظم رهبری پس از پایان کار مجلس دهم از ایشان بعنوان رئیس مجلس پر انگیزه و پر تلاش تشکر کردند و سپس ایشان را در یکی از بالاترین سطوح نظام بعنوان مشاور خود برگزیدند ، که این نشان از اعتماد معظم له به ایشان و عملکرد مثبت دکتر لاریجانی می باشد همکاری و تعامل  سازنده با روسای محترم قوای دیگر از دکتر لاریجانی چهره ای منطقی و مرضی الطرفین ساخت  تا جایی که همواره روسای قوای دیگر  نیز از همت و دلسوزی و نظرات راهبردی ایشان در جلسه سران قوا تشکر کرده اند.

 

به اذعان بسیاری از مسئولین و  نخبگان و سیاسیون کشور  دکتر لاریجانی بدور از هیاهوی سیاسی و مسائل حاشیه ای امورات کشور را پی گیری میکردند و علاوه بر نظرات راهبردی و استراتژیک در هنگام بحرانهای کشور در استانهای مختلف در میان مردم حضور داشتند .

 

از شاخصه های بارز دکتر لاریجانی فراجناحی بودن است . راه و منش ایشان سال هاست به عنوان یک اصولگرای معتدل برای همه شناخته شده است. او ۱۲ سال توانسته با همین رویکرد اعتماد نمایندگان طیف های مختلف سیاسی را برای تکیه بر کرسی ریاست مجلس جلب کند.

 

بدون تردید با توجه به روحیه تعامل و وحدت آفرین دکتر علی لاریجانی ، اعلام نامزدی ایشان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده با استقبال کم نظیر مردم ایران اسلامی روبرو خواهد شد و با رای بالای ایرانیان رئیس جمهوری مقتدر و پاکدست ، زمام امور کشور را دردست خواهد گرفت .

« مازندران »  عزیز نیز به احترام فرزند خویش تمام قد می ایستد و حمایتی تاریخی را از نامزدی دکتر لاریجانی رقم خواهد زد تا به اثبات برساند همواره پشتیبان فرزندان پرتلاش خود خواهد بود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.417 seconds.