.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تا آخر هفته ؛
هشدار هواشناسی مازندران: کاهش ۱۰ درجه ای دما و وزش باد شدید
شمال نیوز : هواشناسی استان از شهروندان خواسته در ترددهای جاده‌ای احتیاط کنند و به کوهنوردان توصیه کرده از صعود به ارتفاعات خودداری کنند ....
هشدار هواشناسی مازندران: کاهش ۱۰ درجه ای دما و وزش باد شدید

شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به کاهش دمای هوا از روز چهارشنبه و وزش باد شدید موقتی و رعد و برق هشدار داد.

هواشناسی مازندران اعلام کرد که این استان از روز چهار‏شنبه 30 مهر با مخاطره بارندگی متناوب گاهی بصورت رگباری، وزش باد نسبتاً شدید موقتی، کاهش دما بین 5 تا 10 درجه‌ای و رعدوبرق و مواج شدن دریای خزر مواجه خواهد شد.

این وضعیت تا روز ‏پنجشنبه 1 آبان ادامه خواهد داشت و آبگرفتگی در نیمه غربی استان، مه آلود شدن و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی مورد انتظار است.

هواشناسی استان از شهروندان خواسته در ترددهای جاده‌ای احتیاط کنند و به کوهنوردان توصیه کرده از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

همچنین از ظهر سه شنبه 29 مهرماه به دلیل شمالی شدن جریانات هوا و وزش باد، دریا بتدریج موّاج خواهد شد.

طبق این پیش‌بینی، در مناطق نزدیک ساحل ارتفاع موج قابل ملاحظه تا 1.2 متر (بیشینه ارتفاع موج تا 1.7 متر) و دور از ساحل ارتفاع موج قابل ملاحظه تا 1.5 متر (بیشینه ارتفاع موج تا 2.0 متر) و
سرعت وزش باد نزدیک ساحل 8 تا 12 متر بر ثانیه (29 تا 43 کیلومتر بر ساعت) و دور از ساحل 10 تا 15 متر بر ثانیه (36 تا 54 کیلومتر بر ساعت) خواهد بود.

هواشناسی نسبت به غرق شدن شناگران، پاره شدن تورهای صیادی، صدمه دیدن شناورهای سبک و نیمه سنگین در این زمان هشدار داده است.

اجتناب از فعالیت‌های صیادی و گردشگری در دریا، عدم تردد شناورهای سبک در مناطق نزدیک ساحل و دور از ساحل از توصیه‌های هواشناسی در برخورد با این مخاطره است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.42 seconds.