.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر اجرایی دوره اعلام کرد :
برگزاری دوره های آموزشی مدیریت راهبردی انقلابی (MBA) در استان مازندران
شمال نیوز : فضلی اصانلو گفت : فراگيران اين دوره در تمام ابعاد توسعه و در ذيل نه محور حكمرانی، عدالت و رفاه اقتصادی، عدالت و زيرساخت، زيست محيطی، فرهنگی، سياست خارجی و بين الملل، علم و فناوری، حقوق قضايی و اقتصادی آموزش خواهند دید ....
برگزاری دوره های آموزشی مدیریت راهبردی انقلابی (MBA) در استان مازندران

شمال نیوز: دوره آموزشی تربيت مديران راهبردی انقلابی در قالب دوره MBA از سوی اندیشکده مدیران راهبردی انقلابی با همكاری مجمع تشخيص مصلحت نظام، پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه امام حسین(ع) در استان مازندران برگزار خواهد شد.

 

دکتر امیر فضلی اصانلو مدیر اجرایی دوره در استان مازندران گفت: دوره آموزشی مديران راهبردی بمنظور پرورش استعدادها و تربيت مديران كارآمد و آينده ساز كشور بمنظور رفع تهديد خلا مديريتی در آينده برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اينكه اين دوره به مدت حدود چهار ماه برگزار می شود افزود: تمامی عزیزانی كه دارای توانمندی در رشته های مختلف و نيز سبقه ارزشمند مديريتی هستند  می توانند در اين دوره آموزش می بينند.

 

فضلی اصانلو ادامه داد: فراگيران اين دوره در تمام ابعاد توسعه و در ذيل نه محور حكمرانی، عدالت و رفاه اقتصادی، عدالت و زيرساخت، زيست محيطی، فرهنگی، سياست خارجی و بين الملل، علم و فناوری، حقوق قضايی و اقتصادی آموزش خواهند دید.

 

وی بيان كرد: آشنايی با چالش های مديريتی در استان ها، فهم اقتصاد استان در توسعه كشور، تدوين برنامه ها به تبع اقليم، شناسايی فرصت ها و تهديدها و نيز انجام كار علمی باتوجه به شرايط استان ها از جمله اهداف اين دوره است.

 

ایشان تصریح داشت: در این دوره علاوه بر تبیین تئوریک مولفه‌های محیطی در محورهای مختلف توسعه و تحلیل آنها و ارائه چشم‌انداز هر محور، الگوها و مدل‌های موفق عرضه می‌گردد و همچنین انتقال تجارب و مهارت‌ها در حوزه‌های مختلف از سوی افراد صلاحیت دار اجرایی و دانشگاهی صورت پذیرفته و سلسه برنامه هایی نیز با هدف آشنایی با چالش‌های مدیریتی، با انجام سفرها و بازدیدهای مختلف و جلسات با مسئولان ذیربط واحدهای تولیدی و صنعتی و ... برگزار می‌گردد و برای عزیزانی که دوره را با موفقیت به اتمام برسانند مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری صادر خواهد شد.

 

فضلی اصانلو در خصوص شرایط عمومی ورود به دوره گفت: نداشتن سوء پیشینه کیفری، نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل، داشتن حداقل مدرک کارشناسی و دارا بودن سن حداقل ۲۵ و حداکثر ۴۰ سال از جمله شرایط ورود به این دوره می باشد.

 

وی در خصوص زمان ثبت نام افزود علاقه مندان تا ۲۰ مهر ماه فرصت دارند تا از طریق شماره واتساپ 09363308925 ثبت نام خود را انجام دهند.

 

قابل ذکر است هزینه شرکت در دوره 5 میلیون تومان می باشد که جهت رفاه حال شرکت کنندگان محترم، هزینه های دوره به صورت ۵۰ درصد در ابتدای دوره و ۵۰ درصد در حین دوره اخذ خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.305 seconds.