.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پنج شنبه صورت گرفت ؛
بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان مازندران از شرکت صنایع چوب و کاغذ
شمال نیوز: مدیر کل دادگستری استان به همراه دادستان انقلاب مرکز استان امروز از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بازدید نمود ....
بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان مازندران از شرکت صنایع چوب و کاغذ

شمال نیوز: مدیر کل دادگستری استان به همراه دادستان انقلاب مرکز استان امروز از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بازدید نمود.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی ، در این مراسم دکتر سعیدی مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن ابراز خرسندی از حضور این مقام استانی به ارائه گزارش اجمالی از روند فعالیت این شرکت پرداخت.

 

مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اهتمام دستگاه های اجرائی استان را در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید با اهمیت دانست و افزود: چوب و کاغذ مازندران زنده است و تلاش خواهد کرد تا در باقیمانده سال جاری به تولیدی مداوم دست پیدا نماید.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین اکبری مدیر کل دادگستری استان با بیان اهمیت حفظ تولید برای پایداری صنعت استان خاطر نشان کرد قوه قضائیه تلاش خواهد نمود تا در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در بخش صنعت این استان فعال باقی بماند.

این مقام مسئول شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران را شرکتی بزرگ در حوزه کاغذ دانست و از مدیر عامل شرکت خواست تا از استفاده از منابع اولیه چوب بشکل قاچاق پرهیز نماید.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.482 seconds.