.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۹
سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به آمار انتخاب رشته در کنکور ۹۹ گفت: ساعت ۲۴ امشب ۵ مهرماه آخرین مهلت انتخاب رشته در کنکور سراسری سال ۹۹ است.

به گزارش شمال نیوز، فاطمه زرین آمیزی اظهار داشت: انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۹ از دوم مهرماه ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است و تاکنون از میان یک میلیون و ۱۲ هزار و ۴۰۶ نفر مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری ۹۹ شده‌اند تعداد ۱۶۶ هزار و ۹۳۴ نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.

 

وی افزود: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب شنبه ۵ مهر ۹۹ فرصت دارند بر اساس دستورالعمل نحوه انتخاب رشته اینترنتی، ۱۵۰ کدرشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

 

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: سامانه انتخاب رشته مجازی از ساعت ۱۶ امروز ۲ مهرماه در سایت سازمان سنجش فعال شده است و داوطلبان گروه‌های آزمایشی ۵ گانه می‌توانند با پرداخت ۱۰۰ هزار ریال (۱۰ هزار تومان) نسبت به انتخاب رشته مجازی اقدام کنند.

 

وی یادآور شد: همچنین ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال ۱۳۹۹ تا دوشنبه ۷ مهرماه ۹۹ ادامه دارد و تاکنون ۱۴۱ هزار و ۷۵۸ نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (مهرماه ۱۳۹۹) ثبت نام و انتخاب رشته کرده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.