.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادی ۳۱هزار زندانی فلوریدایی برای رای به بایدن
میلیاردر آمریکایی، مایک بلومبرگ، برای پرداخت بدهی بیش از ۳۱هزار زندانی اهل فلوریدا، مبلغ ۲۰میلیون دلار را جمع‌آوری کرده تا این افراد بتوانند در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نوامبر شرکت کرده و به جو بایدن رای دهند.

آزادی ۳۱هزار زندانی فلوریدایی برای رای به بایدن

 

اقتصاد آنلاین: مایک بلومبرگ، میلیاردر آمریکایی، مبلغ 20میلیون دلار برای بدهی بیش از 31هزار زندانی در فلوریدا پرداخت کرده تا آنها بتوانند در ایالتی که تنها 537 نفر در سال 2000 انتخابات ریاست جمهوری را تعیین کردند، رای دهند.

نامزد ریاست جمهوری دموکرات پیشین، برای کمک به زندانیانی که حکم زندان خود را به پایان رسانده‌اند، به منظور اینکه بتوانند در تاریخ 3نوامبر رای دهند، وارد عمل شد.

بلومبرگ که بیش از 50میلیارد دلار ثروت دارد، بیش از 20میلیون دلار به منظور این هدف جمع‌آوری کرد، در حالی که 100میلیون دلار نیز برای کمک به پیروزی جو بایدن در فلوریدا اهدا کرد.
پربیننده ترین

    برنامه چین برای تسلط بر کشورهای خاورمیانه‌ای اطراف ایران/ تاثیر توافق ایران و چین بر جایگاه آمریکا در خاورمیانه
    بایدن برای بازگشت به برجام شرط گذاشت
    همنوایی دوباره اروپا با آمریکا علیه ایران
    سقوط آزاد شاخص‌های بورس آمریکا همگام با طلا
    ترامپ و ملانیا هو شدند! +عکس

بلومبرگ در یک بیانیه مکتوب اظهار داشت: "ما می‌دانیم که برای پیروزی در فلوریدا نیاز به متقاعدسازی، ایجاد انگیزه و افزودن آرای جدید به نفع بایدن داریم. این بدان معناست که ما باید تمام راه‌های یافتن آرای مورد نیاز را بررسی کنیم، در صورتی که بسیاری از رای‌ها از پیش تعیین شده‌اند."

همچنین در این بیانیه آمده است: "حق رای برای دموکراسی ما اساسی است و هیچ آمریکایی نباید از این حق محروم شود. ما با همکاری ائتلاف احیای حقوق فلوریدا مصمم هستیم که به محرومیت از حقوق و تبعیض پایان دهیم."

یکی از مشاوران بلومبرگ به واشنگتن پست گفت: "مایک به دو دلیل می‌خواست این کار را انجام دهد. نخست، به این دلیل که این کار درستی برای دموکراسی است، و دوم به این دلیل که بلافاصله ده‌ها هزار رای دهنده را که مستعد رای دادن به جو بایدن هستند، فعال می‌کند."

این اقدام تنها چند روز پس از پیروزی دادگاه فرماندار فلوریدا رون دسانتیس، برای جلوگیری از رای دادن زندانی‌ها تا زمان پرداخت جریمه‌ها و هزینه‌های دادرسی انجام شد.

دادگاه تجدید نظر فدرال در تاریخ 11سپتامبر رای داد که زندانیان فلوریدا علاوه بر گذراندن دوران محکومیت خود، پیش از بازیابی حق رای باید کلیه جریمه‌ها و هزینه‌های حقوقی را پرداخت کنند.

این پرونده می‌تواند پیامدهای گسترده‌ای را برای انتخابات نوامبر داشته باشد. فلوریدا 29 الکترال ریاست جمهوری دارد که برای امید دونالد ترامپ به منظور ماندن در کاخ سفید بسیار مهم است.

بر اساس متمم چهارم، که رای‌دهندگان فلوریدا با اکثریت قاطع در سال 2018 تصویب کردند، برای افرادی که دوره محکومیت خود را به پایان رسانده‌اند، حق رای احیا می‌شود.

یرایدا گوانیپا، مجرم محکوم شده پس از ثبت نام برای رای دادن در دفتر اداره انتخابات شهرستان میامی-داد در فلوریدا در 8ژانویه 2019، واکنش نشان می‌دهد.

کلارنس سینگلتون، که در سوابق خود دارای سوء پیشینه است، برای رای دادن در دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان لی در 8ژانویه 2019، در فورت مایرز، فلوریدا ثبت نام کرد.

علاوه بر گذراندن دوره زندان، قانون‌گذاران دستور دادند که کلیه تعهدات مالی قانونی از جمله جریمه‌های پرداخت نشده نیز قبل از واجد شرایط بودن برای رای دادن برای یک مجرم باید تسویه شود.

به گفته کارمندان بلومبرگ، ائتلاف استرداد حقوق فلوریدا پیش از بلومبرگ برای جمع‌آوری 17میلیون دلار بیشتر، حدود 5میلیون دلار جمع کرده بود.

این پول برای اشخاصی که در زمان طرح قانون برای رای دادن ثبت نام کرده‌اند و هزار و 500دلار یا کمتر بدهکار هستند، در نظر گرفته شده است.

به گفته کارمندان، این مبلغ برای حدود 31هزار و 100 نفر در نظر گرفته شده است. در ایالتی که انتخابات ریاست جمهوری سال 2000 با 537 رای تعیین شد، این مسئله می‌تواند در رقابت تنگاتنگ ترامپ و بایدن بسیار حیاتی باشد.

سازمان‌دهندگان این گروه می‌گویند که آنها افرادی را که در یک حزب سیاسی خاص ثبت نام کرده‌اند را مورد هدف قرار نمی‌دهند.

دزموند مید، مدیر اجرایی این گروه گفت: " این امر در مورد افراد واقعی، زندگی‌های واقعی و شهروندان آمریکایی است که می‌خواهند بخشی از این امر باشند."

وی افزود: "صدای افراد دارای محکومیت برای مدت زیادی ساکت شده است."

این گروه اعلام کرد که سایر اهداکنندگان شامل جان لجند، لبران جیمز، مایکل جردن، MTV، کمدی مرکزی، VH1، بن و جری، لوی اشتراوس، تیم فوتبال میامی دلفینز، اورلاندو مجیک، میامی هیت و استیون استیلبرگ هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.