.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین واکنش به قرنطینه بودن روحانی
حضور رئیس جمهور در صحن مجلس جهت دفاع از وزیر پیشنهادی خود، هیچ اتفاقی را رقم نمی زند چرا که با مراقبت های بهداشتی، جای هیچ نگرانی وجود ندارد...

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمود واعظی  رئیس دفتر رئیس‌جمهور در خصوص حضور حسن روحانی رئیس جمهور در مجلس جهت دفاع از رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت گفت: «رئیس جمهور کرونا بگیرد کشور لطمه می‌خورد. خون مقامات از مردم رنگین‌تر نیست، اما تردید نکنید اگر رئیس‌جمهور ۱۴ روز یا ۲۱ روز بخواهد در منزلش بماند قطعا به کشور و تصمیم‌گیری‌ها لطمه وارد می‌شود».

 محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف در واکنش به این اظهارات گفت: حضور رئیس جمهور در صحن مجلس جهت دفاع از وزیر پیشنهادی خود، هیچ اتفاقی را رقم نمی زند چرا که با مراقبت های بهداشتی، جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی افزود: ضمن اینکه رئیس جمهور مثل نمایندگان مجلس ساعات متمادی در مجلس درگیر امورات مختلف نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: تا آنجا که ما اطلاع داریم ایشان ماههاست که در قرنطینه بسر می برد و غیر از محیط های محدود، در جاهای دیگر حضور ندارد.

رزم حسینی سه شنبه اول مهر از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شد و بررسی صلاحیت وی در دستور کار سه شنبه هفته آینده مجلس قرار دارد و طبق آئین نامه داخلی مجلس، رئیس جمهور می تواند با حضور در صحن مجلس به دفاع از وزیر پیشنهادی صمت بپردازد.

با این اظهارات واعظی مشخص است که رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به رزم حسینی حضور نخواهد یافت.

روحانی پیش از این در جلسه رای اعتماد مجلس به حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صمت در 22 مرداد حضور نیافت و یکی از دلایل عدم رای اعتماد مجلس به وی همین عدم حضور رئیس جمهور در مجلس بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.