.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست مجمع نمايندگان مازندران با رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در استان
شمال نیوز: رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت: تمام حركات نمايندگان، مورد رصد شوراي نگهبان است ولي اين نظارت، خودش را در انتخابات بعدي نشان خواهد داد.

http://www.shomalnews.com/photo/160101203471314245.jpg

 

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام زكوي در نشست با مجمع نمايندگان استان، انتظارات شوراي نگهبان از نمايندگان مجلس را تبيين كرد.

رييس دفتر نظارت استان با اشاره به حديث نبوي گفت كه همه‌ي مسئولين در روز قيامت، نشان دار محشور خواهند شد لذا توجه به انجام صادقانه وظايف و دوري از فساد را بايد سرلوحه كار قرار داد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود متذكر شد كه چه بسا در دوره‌هاي قبل ،كساني بودند كه شرايط حداقلي يا حداكثري را براي ورود به رقابت انتخاباتي داشتند و تاييد صلاحيت هم شدند ولي به تدريج و در مواجه با كانون هاي ثروت و قدرت، از دايره صلاحيت خارج شدند. ما بايد خود مراقبتي داشته باشيم تا دچار ريزش نشويم. در عين حال نياز به يك مراقبت بيروني هم است كه از طريق مركز نظارت بر رفتار نمايندگان صورت مي‌گيرد ولي اين مركز نياز به تحول اساسي دارد تا به نحو بهتري به وظايف خود عمل كند. در واقع نماينده متخلف بايد از نمايندگي عزل و به قوه قضاييه معرفي شود.

زكوي با اشاره به موارد تاثير گذار در تاييد صلاحيت نمايندگي، گفت تمام حركات نمايندگان محترم مورد رصد شوراي نگهبان است ولي اين نظارت، خودش را در انتخابات بعدي نشان خواهد داد.

گفتني است در اين جلسه سردار سعادتي، رييس مجمع نمايندگان استان با اشاره به توصيف هاي مقام معظم رهبري از مجلس دوازدهم كه آن را قوي ترين و انقلابي ترين مجلس خواندند گفت مردم با راي خود به دنبال تغييرات عمده در كشور بودند و ما نيز به طور جد، پي‌گير مسايل معيشتي و فرهنگي مردم با سرلوحه قرار دادن عدالت محوري هستيم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.