.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزیستی با کرونا؛ باید یاد بگیریم در این شرایط زندگی کنیم
بر اساس نظر کارشناسان ،ویروس کرونا به این زودی‌ از بین نمی رود، باید یاد بگیریم در این شرایط زندگی کنیم.

به گزارش شمال نیوز، محمد محسن بیگی مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونین اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر لزوم همزیستی هوشمندانه با شرایط کرونایی، گفت: بنا به نظر کارشناسان بهداشتی، ویروس کرونا به این زودی از بین نخواهد رفت، از این رو باید یاد بگیریم در این شرایط با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زندگی کنیم.

 

او افزود: این ویروس تاکنون سابقه نداشته، رفتار آن ناشناخته است و تاکنون درمان خاصی برای آن پیدا نشده است. به همین خاطر باید یاد بگیریم در همین شرایط با رعایت نکات پیشگیرانه زندگی اجتماعی را ادامه دهیم.

 

بیگی با بیان اینکه کرونا یک تلنگر برای بشر است تا بیشتر به مسائل مهم زندگی توجه کند، افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که علاوه بر بهداشت محیطی و فردی باید به بهداشت روانی خانواده‌ها نیز توجه کنیم.

 

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت رعایت جدی نکات پیشگیرانه از کرونا در مدارس، گفت: اغلب کشور‌های دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توان حیات اجتماعی را تعطیل کرد. در اغلب کشور‌ها مدارس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باز شده و ما نیز باید با دقت و برنامه‌ریزی به مدیریت فعالیت‌ها با وجود ویروس کرونا بپردازیم و زندگی اجتماعی از جمله تعلیم و تربیت را در همین شرایط ادامه دهیم.

 

محسن‌بیگی با بیان اینکه درست است که آموزش حضوری از آموزش غیرحضوری بهتر است، افزود: تمام کارشناسان چنین اعتقادی دارند، اما ما در شرایط قرمز قرار داریم و باید جا برای حضور نیافتن دانش‌آموزان در مدارس را نیز باز بگذاریم.

 

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش افزود: باید برای آموزش حضوری تمام نکات را به دقت رعایت کنیم. از این رو بازرسی‌های دوره‌ای و مرتب از مدارس باید در دستور کار مدیران باشد و ارتباط میان مدیران بالادستی و بدنه مدرسه قطع نشود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.