.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لایحه نظام جامع باشگاه‌داری باید به تصویب برسد
معاون وزیر ورزش کشور گفت: لایحه نظام جامع باشگاه‌داری باید به تصویب برسد، در این راستا از نمایندگان مجلس تقاضا دارم با پیگیری‌ها این نقش را هم ایفا کنند.

به گزارش شمال نیوز،  جمشید تقی‌زاده معاون وزیر ورزش  در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره ورزش و جوانان در مازندران، اظهار کرد: برای اولین بار می‌بینیم که مجمع نمایندگان به یک شخص برای مدیرکلی رای می‌دهند. 

 

وی افزود: هویت و غرور کشور ما ورزش مازندران است، بعد از ۵۱ سال لایحه اهداف ورزش در مجلس تصویب شد، با دو سوم رای این موضوع تصویب شد. 

تقی‌زاده تصریح کرد: بحث عمرانی ورزش مهم‌ترین بحث در حال حاضر است، از نمایندگان مجلس می‌خواهم که همچون نوسازی مدارس نوسازی سازه‌های ورزشی را نیز تصویب کنند.

 

معاون وزیر ورزش کشور خاطرنشان کرد: لایحه نظام جامع باشگاه‌داری باید به تصویب برسد، از نمایندگان مجلس تقاضا دارم با پیگیری‌ها این نقش را هم ایفا کنند.

 

وی درخواست کرد: مدیرکل جدید باید با همه تعامل داشته باشد و از تمامی ظرفیت‌های استان استفاده کند، رسیدگی به امور جوانان مهم‌ترین اولویت و نظارت دقیق بر تمامی پروژه‌های عمرانی مورد توجه قرار بگیرد، برای توسعه و گسترش ورزش بانوان اقدام شود.

 

در ادامه محسنی نماینده نوشهر در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: ورزش استان مازندران زبانزد کل کشور است، ما در ورزش قهرمانی با مدال‌هایی که کسب کردیم زبانزد هستیم، از این رو باید ورزش همگانی را در دستور کار قرار دهیم.

 

وی افزود: آرامش خاصی در ورزش مازندران در دوران تصدی حبیب حسین‌زادگان بود و فعالیت‌های وی قابل تقدیر است، ما از تمام برنامه‌های ورزش استان مازندران حمایت خواهیم کرد.

 

سپس علی حاجی پور نماینده آمل، گفت: ورزشکاران ما در ۳۶۵ روز گذشته ۳۶۰ مدال برای استان گرفتند و همین موضوع کار مدیر را دشوارتر می‌کند.

 

در ادامه مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، نیز اظهار کرد: مجموعه ورزش و جوانان یکی از دستگاه‌های مهم است، استان مازندران نیز مهد ورزشکاران و پهلوانان و قهرمانان است.

 

وی تاکید کرد: در مسیر کار ورزش و جوانان اقدامات خوبی در ورزش و همچنین در حوزه جوانان صورت گرفته است، رنگرز جوان و تحصیل کرده هستند و برنامه و خوبی برای ورزش مازندران دارند. 

 

سعادتی خاطرنشان کرد: موفقیت ورزش موفقیت کل استان است و نیازمند یک عزم ملی و توانمندی کل استان است، باید همه به کمک این اداره بیایند تا شاهد موفقیت ورزش باشیم.

 

این نماینده مجلس متذکر شد: در مازندران  عقب‌ماندگی زیادی دارد و این قول را می‌گیریم که زود با وزیر ورزش جلسه‌ای برای کمک و برطرف کردن زیر ساخت‌های استان برگزار کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.