.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت‌الله لائینی:دفاع مقدس مولفه های جدیدی را در نظام بین الملل عرضه کرده است
نماینده ولی فقیه در مازندران، دوران دفاع مقدس را تجلی مقاومت و ایستادگی دانست و گفت: این دوران مولفه های جدیدی را در عرصه های بین المللی ارائه کرده است.

به گزارش شمال نیوز،  آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اظهار اینکه دفاع مقدس از ماندگارترین افتخارات ملت ایران اسلامی به شمار می‌رود، افزود: امروز باید فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

 

وی با عنوان اینکه دفاع مقدس یادآور رشادتها و جانفشانی‌های ملت سلحشور ایران اسلامی به شمار می‌رود، تصریح کرد: دفاع مقدس مؤلفه‌های جدیدی از مقاومت و ایستادگی را در عرصه‌های بین المللی ارائه کرده است.

 

وی با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند احیای فرهنگ مقاومت دوران دفاع مقدس است، یادآور شد: دوران دفاع مقدس مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌ها و یاوه گویی های آنان است.

 

امام جمعه ساری به مقاومت و ایستادگی ایران برابر نظام استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: از این رو این دوره از بزرگترین و ماندگارترین افتخارات ایران اسلامی به شمار می‌رود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور و تجلی مقاومت و ایستادگی است خواستار برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ این دوران در جامعه اسلامی شد.

 

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به بازگشایی مدارس و آموزش‌های مجازی دانش آموزان، برنامه ریزی و سرمایه گذاری بر روی شبکه‌های تلویزیونی و استانی برای آموزش از راه دور دانش آموزان را لازم و ضروری برشمرد.

 

وی همچنین با گرامیداشت سال جهش تولید تاکید کرد باید با الگوگیری از فرهنگ دوران دفاع مقدس برای رونق بخشی به تولید تلاش و کوشش کنیم و همه باید در این زمینه وارد میدان شوند.

 

امام جمعه ساری با عنوان اینکه امروز به رغم تحریم‌ها تا مرز خودکفایی در عرصه‌های مختلف پیش رفته است، یادآور شد: خواستن توانستن است و ملت اگر بخواهد می‌تواند به اهداف دست یابد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.