.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۲۰ کیلومتر از جاده‌های ساری خط کشی شدند
یمینی گفت: عملیات خط کشی در ۱۲۰ کیلومتر از جاده های شهرستان ساری از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

به گزارش شمال نیوز، محسن یمینی رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه خط‌کشی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است،گفت: عملیات خط کشی در ۱۲۰ کیلومتر از جاده های شهرستان ساری از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

 

او افزود:این اداره کل به منظور افزایش ایمنی محور‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه در شب با دید محدود و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در جاده‌های مرکز استان در دستور کار خود قرار داد.

 

یمینی گفت:خط کشی در محور‌های رسکت-گلیج کلا، سرکت – تاکام، تاکام- سلیمان تنگه، سه راهی تلمادره –اورست مالخوست، لنگر تا ایول، پشت پلاژ ساری، دو دانگه – محمد آباد، جنگلبانی – سنگده، کردخیل، سرخ کلا، شهرک فرهنگیان، خوشاب، داز میرکنده، همت آباد و گلما از جمله جاده‌هایی بودند که عملیات خط کشی در آن‌ها به اجرا در آمد.

 

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اینکه عملیات راهداری در ساعات کم تردد انجام شده تا وقفه‌ای در تردد خودرو‌ها ایجاد نشود، از رانندگان درخواست کرد تا با عوامل راهداری همکاری لازم را داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.376 seconds.