.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکل چندین ساله زباله در آمل حل می شود
شهردار آمل گفت: با اراده به وجود آمده به زودی مشکل چندین ساله زباله در شهرستان رفع می شود.

به گزارش شمال نیوز، سید حمید هاشمی در حاشیه بازدید از زمین جایگزین زباله آمل گفت: پیگیری‌ها و هماهنگی‌های خوبی صورت گرفت. اعتبارات خوبی در راه آمل هست. خوشبختانه همه در سطح استان و کشور پای کار هستند تا این معضل در شهرستان برطرف شود.

 

هاشمی با اشاره به اینکه پیمانکار تولید و راه اندازی خط پردازش زباله به مرحله عقد قرارداد رسید، افزود: امیدواریم با اراده‌ای که به وجود آمده بزودی شاهد اتفاقات خوب به منظور رفع مشکل چندین ساله زباله در آمل باشیم.

 

وی تاکید کرد؛ این هماهنگی‌ها و بازدیدها باحضور همه مدیران کل انجام شد تا تصمیمی واحد با رعایت همه شرایط و قوانین در کمترین زمان ممکن اتفاق بیافتد و یک زمین برای ساماندهی معضل زباله آمل نهایی شده و به شهرداری آمل واگذار شود.

 

شهردار آمل تصریح کرد؛ زمین جدید زباله آمل به هیچ وجه برای دپوی زباله نخواهد بود و در آن از فناوری و تکنولوژی‌های روز دنیا برای رفع معضل زباله نظیر بیوگاز، هازن و زباله سوز استفاده خواهد شد.

 

محمد محمدی تاکامی مدیرکل دفتر شهری استانداری مازندران نیز افزود: در پی فراخوان شهرداری آمل برای جذب سرمایه گذار یا صاحب تکنولوژی، نهایتاً دو شرکت به مرحله نهایی راه یافتند که با بررسی توانایی‌های علمی و مالی و نوع فناوری این شرکتها در سازمان شهرداری‌های کشور و با حضور کارشناسان سازمان محیط زیست کشور و شهرداری آمل، نهایتاً یک شرکت با تکنولوژی بیوگاز برای تبدیل زباله‌های آمل به گاز و برق انتخاب شد و با قول مساعدت حمایت قابل توجه مالی از طرف دولت و همدلی ایجاد شده بین دستگاه‌ها برای انجام این کار امید می‌رود معضل زباله آمل که بیش از ۵۰ سال است که مردم و محیط زیست این منطقه را آزار می‌دهد به امید خدا در مسیر رفع مشکل و تولید انرژی پاک قرار گیرد.

 

پس از جلسه شهردارآمل و رئیس شورای اسلامی شهر با دادستان مرکز استان در خصوص تعیین تکلیف زمین جایگزین زباله آمل؛ بازدید میدانی عرصه جدید با حضور مدیران استانی و شهرستانی، منابع‌طبیعی، حفاظت‌محیط‌زیست، آب‌منطقه‌ای، صنعت‌معدن‌تجارت، فرماندار و معاونین، رئیس شورای‌شهر، شهردار و مدیران شهرداری آمل انجام شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.