.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ربیعی: کار خرید ۹ میلیون دز واکسن آنفولانزا انجام شده است
سخنگوی دولت گفت: ما برگزاری جلسات سران قوا را به فال نیک می‌گیریم و امید داریم که حتما از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

به گزارش شمال نیوز، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران با اشاره به جلسه اخیر سران قوا گفت: برخی اختیارات به صورت کامل در اختیار دولت نیست و بنابراین بودن دو قوه دیگر در تصمیم‌گیری‌ها هم موجب تسریع در برون‌رفت از مشکلات و ایجاد هم‌افزایی بیشتر خواهد شد.

 

وی با اشاره به مصوبات این جلسه افزود: مسائل بازار ارز و بورس و سیاست‌های کاهش نقدینگی و کاهش تورم از مباحث مورد تاکید در این جلسه بود؛ یکی دیگر از مسائل حساسیت‌های منطقه‌ای بود. هر یک از سران قوا بر تعامل بیشتر تاکید کردند و اعلام کردند برای عبور از شرایط سخت امروز و بهبود زندگی مردم باید برنامه‌ریزی‌های صورت بگیرد. ما برگزاری این جلسه را به فال نیک می‌گیریم و امید داریم که حتما از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

 

سخنگوی دولت هم‌چنین درخصوص اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی بیان کرد: این مصوبه مدت‌ها در دولت مورد بحث بود که باید حقوق این بچه‌ها داده می‌شد و مدت‌ها بود که این مسئله در کش و قوس حقوقی بود. در جلسه اخیر نظر رئیس مجلس هم گرفته شد و آیین نامه آن اصلاح شد و این مصوبه ظرفیت اجرایی خواهد داشت.

 

ربیهی خاطر نشان کرد: برای خرید ۹ میلیون دز واکسن آنفولانزا کار‌ها انجام شده، اما پیش‌بینی می‌کنیم ۱۶ میلیون دز دیگر نیز خریداری شود./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.308 seconds.