.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تداوم لغو جلسات رسمی شورای شهرآمل با غیبت برخی اعضا
جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آمل برای سومین بار متوالی در هفته جاری به علت غیبت چهار تن از اعضای این شورا برگزار نشده است.

به گزارش شمال نیوز، برای تشکیل سی و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آمل روز سه شنبه درحالی ۵ عضو این شورا درمحل سالن اجتماعات شورای شهرآمل حاضر شده بودند که همانند دو جلسه قبلی این هفته وهفته گذشته ۴ عضو دیگر این شورا حاضر نشدند و به دلیل حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا جلسه رسمیت پیدا نکرد و برگزار نشد.

 

شورای اسلامی شهرآمل درجلسه این هفته خود لیستی از اعضای این شورا که در یکسال اخیر در جلسات رسمی این شورا بیشترین حضور و غیبت موجه وغیرموجه را داشتند منتشر کرده است، با انتشار این لیست ومشخص شدن غیبت‌های برخی اعضای شورا، واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی داشت و شهروندان نظرهای متفاوتی به این وضعیت شورانشینان داشتند.

 

بی توجهی به مطالبات مردمی

 

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با انتقاد از وضعیت پیش آمده درجلسات این شورا گفت: متأسفانه این برای سومین بار متوالی است که به دلیل غیبت چهار نفر از اعضای شورا و به حد نصاب نرسیدن جلسه تشکیل نمی‌شود.

 

خسرو ابراهیم زاده افزود: شهروندان به شورایی نیاز دارند که با انگیزه، مطالبه گر و پیگیر دغدغه‌های آنان باشند و در جهت رفع نواقص و مشکلات و دفاع از حقوق مردم تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه شهر متعلق به همه مردم است و باید حضور و خدمت خود را پر رنگ تر کنیم، ادامه داد: کمترین انتظار مردم از اعضای شورا حضور منظم در جلسات و پیگیری مشکلات و دغدغه‌های آنها است و اعتقاد داریم اعضای شورا همواره زیر ذره بین شهروندان قرار دارند و بایستی پاسخگوی مسئولیتی که بر دوش آنهاست باشند.

 

رئیس شورای اسلامی شهرآمل، با بیان اینکه برگزاری جلسات شورا حق قانونی مردم است و اعضای شورا تحت هر شرایطی باید نسبت به حضور در آن تمکین کنند افزود: عده‌ای از اعضای شورا غیبت در جلسات را بر حضور ارجحیت می‌دهند و این جای سوال دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.748 seconds.