.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل کارگروه ویژه رصد مسائل و مشکلات مازندران
رئیس مجمع نمایندگان مازندران از تشکیل کارگروه ویژه متشکل از نمایندگان برای رصد مسائل استانی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  مهدی سعادتی صبح پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان‌های شمالی در تهران شکل گرفته است، افزود: کارگروه ویژه متشکل از چهار نماینده شامل بابایی، فرزانه، علیپور و باقرزاده تشکیل شده است و مسائل استان را دسته بندی می‌کند تا در بودجه ۱۴۰۰ گنجانده شده است.

علی حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس نیز با اشاره به بحث پسماند در آمل گفت: زباله به مرحله بحران رسیده است و باید زودتر پروژه زباله سوز را استار ت بزنیم.

وی با بیان اینکه سد مخزنی هراز ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، درباره گازرسانی به لاریجانی نیز گفت: این طرح در دست پیگیری است.

باقرزاده نماینده مردم بابلسر در مجلس نیز با تاکید براینکه مسائل استان باید ملی دیده شود، گفت: بحث بیمه سخت و زیان آور صیادان و فعالان شیلاتی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت بحث سلامت در استان خواستار توجه به این بخش شد.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس نیز با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خواستار تأمین بودجه مناسب برای اجرای این طرح شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان ولایت ساری در بحث مقابله با کرونا تلاش زیادی کرد خواستار توجه شد و درباره بحث تاکام ساری تأمین بودجه را لازم دانستن./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.