.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حرف های عجیب نامزد ناکام انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ؛
هاشمی طبا: جناح سیاسی رئیس‌جمهور آینده اهمیت ندارد/ منتخب ۱۴۰۰ گفتاردرمانی می‌کند و پوپولیستی حرف می‌زند/ مردم به کسی رأی می‌دهند که شیک حرف بزند
شمال نیوز : نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 گفت: در طول این سال ها نیز قیافه افراد فرق کرده و برخی شیک تر حرف زدند و برخی عامیانه اما در نهایت رویکرد دولت ها تفاوتی با هم نداشته است. این مسئله را از....
هاشمی طبا: جناح سیاسی رئیس‌جمهور آینده اهمیت ندارد/ منتخب ۱۴۰۰ گفتاردرمانی می‌کند و پوپولیستی حرف می‌زند/ مردم به کسی رأی می‌دهند که شیک حرف بزند

شمال نیوز:  تا ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 9ماه زمان باقی است، گفته می شود از جریان اصولگرا 15 تا 20 شخصیت فعالیت های خودشان را شروع کردند. جریان اصلاحات نیز گرچه اعلام می کند دستش خالی است اما نام های متعددی مطرح می شوند و اگر تعداد نامزدهای آنها بیشتر از اصولگراها نباشد قطعا کمتر هم نخواهد بود. درباره این موضوع با مصطفی هاشمی طبا گفتگو کردیم.

مصطفی هاشمی طبا در گفتگو با نامه درباره آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 گفت: به نظر من هیچ فرقی نمی کند رئیس جمهوری آینده از چه جناح باشد چون هر کسی سر کار بیاید شاید به لحاظ سیاسی دیدگاه های متفاوتی نسبت به رئیس جمهور قبلی داشته باشد اما به لحاظ عمومی همان خط و مشی روسای جمهور قبلی را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از روسای جمهور سیاست های توسعه ای را دنبال نکردند، افزود: اجرای سیاست های اشتغال زایی و رشد اقتصادی بر پایه توسعه پایدار مدنظر رئیس جمهور آینده هم نخواهد بود، او نیز روسای دولت گذشته پوپولیستی عمل می کند و پوپولیستی سخن می گوید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب وضعیت کنونی کشور را ناشی از رویکردهای پوپولیستی رئیس جمهوی فعلی و روسای جمهور گذشته خواند و یادآور شد: معتقدم رئیس جمهور چه کسی و از چه جناحی باشد خیلی فرق نمی کند. ما 40 ساله است یارانه ناپیدا به مردم پرداخت می کنیم، آقای احمدی نژاد یارانه مستقیم پرداخت کرد آقای روحانی نیز همان رویکرد را ادامه داد. قطعا رئیس جمهور بعدی نیز همین مسیر را دنبال می کند و سیاست های مبتنی بر توسعه پایدار کشور را به اجرا در نمی آورد.

وی با بیان اینکه شاید رئیس جمهور آینده قدری متفاوت حرف بزند اما رویکرد گفتاردرمانی را دنبال می کند، افزود: شاید اسمش اصولگرا یا اصلاح طلب باشد ولی دنبال اجرای سیاست های پوپولیستی می رود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 گفت: در طول این سال ها نیز قیافه افراد فرق کرده و برخی شیک تر حرف زدند و برخی عامیانه اما در نهایت رویکرد دولت ها تفاوتی با هم نداشته است. این مسئله را از بودجه سالیانه کاملا می توان متوجه شد. جداول بودجه سالیانه ثابت است و سال به سال هم رقم سرمایه گذاری در بودجه کمتر شده است.

وی افزود: رئیس جمهور بعدی هم گفتاردرمانی می کند، قدری حرف های جذاب می زند ولی کار سخت را برای ساختن کشور انجام نمی دهد، 8 سالی دولت را دست می گیرد و نفر بعدی می آید. اتفاقا مردم از این گفتاردرمانی بدشان نمی آید. به عبارت دیگر مردم از اینکه رئیس جمهور روش توسعه ای آینده‌نگر را دنبال کند خوش شان نمی آید. آنها دوست دارند به وعده های کوتاه مدت دلخوش می کنند.

هاشمی طبا با اشاره به تعدد نامزدها در هر دو جناح سیاسی برای انتخابات سال 1400 ادامه داد: این مسئله زیاد مهم نیست چون به تدریج آنها ریزش می کنند و کنار می روند یا با هم سازش می کنند. در نهایت تعداد محدود خواهد شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره میزان شانس پیروزی اصولگراها و اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنهایی که می گویند اصولگرا هستند شانس بیشتری دارند چون از فیلتر شورای نگهبان راحت تر عبور می کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.