.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده تنکابن و رامسر: ویروس کرونا فقط رئیس‌جمهور را تهدید می‌کند؟
باید این سوال را از ستاد ملی کرونا پرسید که آیا ویروس کرونا فقط رئیس‌جمهور را تهدید می‌کند و این بیماری تهدیدی را برای نمایندگان ایجاد نمی‌کند؟
نماینده  تنکابن و رامسر: ویروس کرونا فقط رئیس‌جمهور را تهدید می‌کند؟

شمال نیوز: نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس با اشاره به غیبت رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت گفت: باید این سوال را از ستاد ملی کرونا پرسید که آیا ویروس کرونا فقط رئیس‌جمهور را تهدید می‌کند و این بیماری تهدیدی را برای نمایندگان ایجاد نمی‌کند؟

به گزارش شمال نیوز، سید شمس‌الدین حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، به عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صمت اشاره کرد و گفت : نمی‌توانم نیت خوانی کنم، اما آن چیزی که مطرح شد این بود که ظاهرا ستاد ملی کرونا توصیه کردند که در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشتهادی صمت حضور پیدا نکنند.

 وی در ادامه افزود: شاید می‌بایست این سوال را از این ستاد پرسید که به واقع آیا تفاوتی بین اشخاص است و آیا بیماری کرونا نمایندگان مجلس و وزرا را تهدید نمی‌کند یا میزان آسیب پذیری رئیس‌جمهور بیشتر است؟ البته این در تخصص ما نیست باید از ستاد کرونا پرسیده شود.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد تاکید کرد: حضور رئیس‌جمهور در دفاع از وزیر موثر است، اما عدم حضورشان مستقل بوده در مجموع عدم حضورشان حتما روی کاهش آرای موافقان تاثیرگذار بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.