.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین آمار کرونا در ایران، امروز ۲۲ مرداد ۹۹:
فوت ۱۸۸ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته / مجموع جانباختگان به مرز ۱۹ هزار نفر رسید / ۲۶ استان در وضعیت هشدار و قرمز
شمال نیوز:دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۹ نفر از آنها بستری شدند...
فوت ۱۸۸ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته / مجموع جانباختگان به مرز ۱۹ هزار نفر رسید / ۲۶ استان در وضعیت هشدار و قرمز

شمال نیوز: دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۹ نفر از آنها بستری شدند.

 

به گزارش شمال نیوز،  لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسید.

 

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۹۰ هزار و ۲۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۳۹۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند تا کنون دو میلیون و ۷۶۳ هزار و ۲۲۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.