.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری مراسم عزاداری محرم بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا
نماینده ولی فقیه در مازندران بر برگزاری مراسم عزاداری محرم بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در خصوص عزاداری ماه محرم فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است،گفت:  رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا باید اولویت همه در برگزاری مراسم ماه محرم باشد.

 

او با بیان اینکه دوستداران اهل بیت و دلدادگان امام حسین (ع) باید مراقب باشند که سلامتی هیچ یک از عزاداران در ماه محرم به خطر نیفتد، افزود: همه باید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و گوش دادن به توصیه‌های پزشکی در برگزاری هر چه با شکوهتر این مراسم کمک کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران بر برگزاری مراسم عزاداری محرم در فضای باز تاکید کرد و گفت: همه خادمان مساجد و هیات‌ها به این نکته اهتمام جدی داشته باشند.

هر خانه، یک حسینیه

حسین زادگان استاندار مازندران هم با قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، گفت: بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تبعیت از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تکلیف همه را در اجرای مراسم ماه محرم مشخص کرده است، لذا نباید به مدیرانی که در این راستا بر اساس دستورالعمل‌ها عمل می‌کنند، خرده گرفت.

 

او افزود: فرمانداران جزئیات کامل شرایط عزاداری در شهرستان‌ها را به ما اعلام کنند تا تصمیمات و تدابیرکارشناسی اتخاذ شود.

 

استاندار مازندران گفت: اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها با استقبال مردم مواجه شده است و حدود ۸۰ درصد مردم تاکنون این دستورالعمل‌ها را رعایت کردند.

 

حسین زادگان با اشاره به این که سهل انگاری و عادی انگاری موجب شیوع پیک دوم کرونا شده است و کمک مراجع و مواضع نافذ روحانیون موجب اتفاقات خوب در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می شود، افزود: برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی با توجه به تجمع زیاد عزاداران می‌تواند موجب خطراتی باشد که ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم لازم را باید اتخاذ کند.

 

استاندار مازندران گفت: کمپین هر خانه یک حسینیه می‌بایست مورد توجه قرار گیرد و صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد برای فراگیر کردن این کمپین کمک کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.