.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸۹۵ واحد صنفی و عمومی در بابل پلمب شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از پلمب ۸۹۵ واحد صنفی و عمومی از ابتدای اسفند تاکنون در شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مصطفی جوانیان از پلمب ۸۹۵ اماکن عمومی در دو گام سالم سازی محیط و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مبارزه با کرونا از ابتدای اسفند تاکنون در بابل خبر داد و با اشاره به اینکه در طرح سالم سازی محیط هزار و ۹۸۲ نفر در مبارزه با کرونا حضور فعال داشتند، گفت: حدود هزار و ۹۱ کیلومترمربع از شهرستان بابل شامل منازل واقع درمناطق قرمز، منازل موارد مبتلا به کرونا، منازل افراد فوت شده و.. با همکاری بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاران و شوراها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیجیان، گروههای جهادی و مردمی گندزدایی شد.

 

— وی افزود: زندان شهرستان، مجتمع تحت پوشش بهزیستی، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، مراکز نگهداری سالمندان دولتی بیش از ۵ بار گندزدایی شد.

 

— معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد جان باختگان کرونا با پروتکل‌های بهداشتی دفن شده‌اند، بیان داشت: ۲۴ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز تولیدی، خدماتی، صنایع شهرستان صورت گرفت و حدود ۱۹ هزار و ۶۷۰ واحد هم کد رهگیری سلامت دریافت کردند واز ابتدای اسفند تاکنون در دو گام سالم سازی محیط و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بازرسی از مراکز و اماکن عمومی از سوی واحد بهداشت محیط معاونت بهداشتی انجام پذیرفت.

 

— وی اظهار داشت: در گام سالم سازی محیط در بازرسی‌های مشترک با اماکن نیروی انتظامی و اصناف از ۴۸۵۳ اماکن بازدید به عمل آمد و ۸۴۲ مکان پلمب گردید و ۸۳ پرونده هم به مقامات قضائی ارجاع شد و بیش از ۲ هزار قلیان نیز جمع آوری شد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در گام دوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی که از ابتدای تیر ماه شروع شد، ۱۰ هزار و ۴۶۹ بازدید از اماکن عمومی صورت گرفت که ۴۳۱ تعداد اخطاریه صادر شده و ۵۳ واحد تعطیل و به دادگاه و تعزیرات معرفی شدند وهمچنین سهمیه ۴۶ واحد خبازی قطع شد.

 

جوانیان اذعان داشت: در بررسی‌های صورت گرفته در گام دوم، خواربارفروشی‌ها کمترین و ادارات بیشترین رعایت در انجام نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را داشتند و پمپ بنزین‌ها، نانوایی‌ها، دفاتر پیشخوان، هایپرمارکت ها، قنادی و بانک‌ها به ترتیب بعد از خواربارفروشی‌ها کمترین رعایت در انجام پروتکل‌های بهداشتی را داشتند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.