.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با معرفی « عارف علیپور » ؛
بخشدار جدید دودانگه ساری منصوب شد
شمال نیوز : فرماندار ساری در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های دودانگه، گفت: گردشگری، کشاورزی و نیروی انسانی از سرمایه‌های عظیم بخش دودانگه است که باید با برنامه‌ریزی به جهت توسعه بخش از آنها استفاده شود....

شمال نیوز: آئین تکریم و معارفه بخشدار جدید دودانگه شهرستان ساری با حضور رضایی فرماندار مرکز استان مازندران، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، اعضای شورای بخش مدیران بخش دودانگه برگزار شد. ‎

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی رضایی در آئین تکریم محمد زلیکانی و معارفه عارف علیپور بخشدار جدید دودانگه شهرستان ساری که با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، اعضای شورای بخش مدیران بخش دودانگه برگزار شد، گفت: بخش دودانگه یکی از پایگاه های مهم فرهنگی،تاریخی و اجتماعی شهرستان ساری و استان مازندران است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دودانگه، گفت: گردشگری، کشاورزی و نیروی انسانی از سرمایه‌های عظیم بخش دودانگه است که باید با برنامه‌ریزی به جهت توسعه بخش از آنها استفاده شود

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری رودخانه‌ای و معرفی شیرین‌رود از توابع شهرستان ساری به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری اظهار کرد: بخش دودانگه قابلیت منطقه نمونه گردشگری را دارد و بخشدار جدید باید در این باره برنامه مدون ارائه دهد.

رضایی در ادامه افزود: اجرای صحیح و کارشناسی شده پروژه‌های گردشگری نه تنها آسیبی برای محیط تلقی نمی‌شود بلکه می‌توانند ضمانتی برای حفظ منابع طبیعی برای آیندگان باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با بیان اینکه محمد زلیکانی اقدامات شایسته و ارزنده‌ در طول مدت کوتاه بخشداری خود در دودانگه به یادگار گذاشته است، تصریح کرد: باید برای رفع مشکلات و مسائل از تجارب گذشته خود پند بگیریم و از آنها در راستای ارایه خدمت به مردم  استفاده کنیم، مردم سرمایه اصلی این کشور و مملکت هستند و به برکت ایثارگری های شهدا و جانبازان این مرز و بوم ، باید اعتماد مردم را حفظ کرد و با مراقبت و تدبیر بیشتر، کارها و مسئولیت های موجود را انجام داد.

وی با بیان اینکه بخشدار مسئولیت خیلی بزرگ و سنگینی را داراست و در تمام عرصه ها نیازمند تلاشی جدی و همه جانبه است، خاطرنشان کرد: تمام مسئولین در هر سطح و مقامی که هستند باید پاسخگوی مردم باشند، برای رفع مشکلات تنها راه هماهنگی، همکاری و جلب مشارکت مردم است و همچنان امیدواریم که تمام مشکلات برای ما به عنوان تجربه و آموزه ای باشد که از آن درس بگیریم و بتوانیم به درستی وظایف و مسئولیت‌های خود را انجام دهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.