.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روزهای قرمز کرونایی سهم این روزهای مازندرانی‌ها/ بستری بودن 1553 بیمار کرونایی در استان
طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۲۶۷ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد یک‌هزار و ۵۵۳ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

به گزارش شمال نیوز،  ششمین ماه از شیوع ویروس کرونا در استان مازندران می‌گذرد که مازندران روزهای قرمز کرونایی را پشت سر می‌گذارد.

 

 

در حالی شرایط سختی را در استان می‌گذاریم که همچنان جاده‌های استان پرترافیک است و این ترددها همچنان تداوم دارد.

 

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۱۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

 

وی افزود: در همین مدت تعداد ۲۹۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم‌اکنون هزار و ۲۵۲ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

 

این مسؤول خاطرنشان کرد: رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنان یکی از ضرورت‌هایی است که باید به صورت جدی در شرایط کنونی به آن توجه کرد.

 

فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند.

 

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ بیمار جدید بستری و ۵۷ بیمار هم  ترخیص شدند، گفت: ۵۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

 طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۲۶۷ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد یک‌هزار و ۵۵۳ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.228 seconds.