.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری میلیاردی با آگهی جعلی در قائم شهر
دو کلاهبردار حرفه‌ای با درج آگهی فروش غلات در یکی از شبکه‌های مجازی با استفاده از خطوط ارتباطی جعلی و جلب اعتماد مال باختگان از آن‌ها کلاهبرداری می‌کردند.

به گزارش شمال نیوز،  سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به مراجع انتظامی قائم شهر، مبنی بر کلاهبرداری از وی به مبلغ یک میلیارد و ۷۷ میلیون ریال در پی خرید اینترنتی غلات و خوراک دام و طیور، موضوع در دستور کار پلیس فتا  قرار گرفت.

 

او افزود: متهمان با درج آگهی فروش غلات در یکی از شبکه‌های مجازی با استفاده از خطوط ارتباطی جعلی و جلب اعتماد مال باختگان از آنان  کلاهبرداری می‌کردند.

 

سردار میرزایی گفت: پس از پیگیری‌های ماموران، ۲ کلاهبردار حرفه‌ای اهل استان‌های خراسان رضوی و البرز که در شهرستان قائم شهر سکونت داشتند را شناسایی کردند.

 

او ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از منزل آن‌ها که به صورت استیجاری در آن سکونت داشتند، چند دستگاه گوشی تلفن همراه و سیم کارت با نام‌های مختلف کشف شد.

 

فرمانده انتظامی مازندران افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از ۱۱ نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال اعتراف کرد ه اند.

 

سردار میرزایی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به مردم توصیه کرد: در معاملات تجاری و خرید و فروش کالا در فضای مجازی و حقیقی مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند و در خرید‌های اینترنتی حتما از سایت‌های مجاز استفاده کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.