.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ۴۵ درصدی فوتی‌های رانندگی در جاده‌های مازندران
فوتی‌های سر صحنه تصادفات رانندگی از اول امسال تا پایان تیرماه در محور‌های برون شهری مازندران ۴۵ درصد کاهش داشت.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: فوتی‌های سر صحنه تصادفات رانندگی از اول امسال تا پایان تیرماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال در محور‌های برون شهری مازندران ۴۵ درصد کاهش داشت.

 

او افزود:فوتی‌های سر صحنه تصادفات رانندگی تیر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال نیز در محور‌های برون شهری مازندران ۵۷ درصد کاهش داشت.

 

نجفی گفت: با توجه به انتشار آمار حوادث رانندگی پارسال و بررسی وضعیت عملکردی این اداره کل در ارتقای ایمنی، مازندران موفق به کاهش متوالی چهارساله در فوتی‌های ناشی از تصادفات ترافیکی در راه‌های برون شهری و روستایی گردیده است.

 

او افزود: هر ساله در شش ماه اول سال به دلیل شرایط آب و هوایی و همچنین تعطیلات تابستانی شاهد حجم گسترده‌ای از سفر‌های بومی و غیر بومی در سطح استان و در نتیجه افزایش تصادفات و فوتی‌های رانندگی می‌باشیم که خوشبختانه امسال با گستردگی عملیات راهداری و ایمن سازی جاده‌ها شاهد کاهش تصادفات و فوتی‌های منجر به آن بودیم.

 

نجفی گفت: بدون تردید کاهش فوتی‌های رانندگی و افزایش ایمنی در راه‌ها نیازمند تلاش جدی بی وقفه، عزم همگانی و از همه مهمتر به کار بستن ساز و کار مدیریتی، همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌های ذیربط به ویژه استفاده از ظرفیت‌های کمیسیون‌های اجرایی ایمنی در استان می‌باشد.

 

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مازندران افزود: در راستای کاهش تصادفات و فوتی‌های رانندگی، اقدامات اجرایی و آموزشی در استان در حال اجرا بوده و امید است با تداوم اقدامات اجرایی و آموزشی، روند کاهشی تصادفات وفوتی‌ها تا پایان امسال ادامه یابد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.276 seconds.