.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیأت نمایندگان اتاق اصناف ایران در گفتگو با روزنامه سراسری جهان اقتصاد ؛
آشنایی با اصناف امتیاز مثبت وزیر صمت معرفی شده به مجلس است
عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران حسین مدرس خیابانی را یکی از بهترین گزینه‌ها برای وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و افزود: آشنایی وی با بخش‌های مختلف این حوزه بالاخص جامعه صنفی می‌تواند در حل مشکلات، پیشبرد اهداف و ارتقاء‌ اقتصاد کشور اثرگذار باشد.

به گزارش شمال نیوز، عباس رمدانی در گفتگو با خبرنگار جهان اقتصاد اظهار داشت: جوانی و جسارت، استقلال رأی، سلامت اخلاقی و دانش و تجربه کافی برای مدیریت ارشد یکی از مهمترین وزارت‌خانه‌ها، امتیازاتی است که از مدرس خیابانی فردی متمایز برای وزارت صمت می‌‌سازد.

http://www.shomalnews.com/photo/159694473975963168.png

 

وی با حمایت از معرفی حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر صمت به مجلس شورای اسلامی، تصریح‌کرد: در مقایسه با وزرایی که طی چند سال اخیر سکان وزارت صمت را در اختیار داشته‌اند، هیچکدام به اندازه مدرس خیابانی با جامعه صنفی نزدیک نبوده و این حوزه را به خوبی نمی‌شناخته و شاید یکی از دلایل تورم مشکلات در حوزه‌ اصناف به همین دلیل بوده‌است.

رمدانی افرود: تأیید مدرس خیابانی توسط مجلس،‌ می‌تواند روزنه‌ امیدی برای جامعه صنفی دراین روزهای سخت باشد، از این رو خانواده اصناف باید از همه پتانسیل خود برای حمایت از ایشان استفاده بهره بگیرد.

وی با اشاره به سه ماهی که مدرس خیابانی سرپرستی وزارت صمت را برعهده داشته‌‌است، تصریح‌کرد: عملکرد وی در این مدت برای رفع مشکلات و کمک به بخش‌های مختلف اقتصاد بالاخص جامعه صنفی قابل تقدیر است.

نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: اگرچه همچنان بخشی از مشکلات پابرجاست، اما باید توجه داشت که بخشی از آنها در گذشته به وجود آمده و همچنان باقی مانده، بخشی نیز حاصل تحریم‌های خصمانه و گروهی دیگر نیز ریشه در شیوع ویروس کرونا دارد و نمی توان از هیچ کس توقع معجزه داشت.

عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه عملکرد سرپرست وزارت صمت در سه ماه گذشته مورد تایید تمامی مخاطیان و ذینفعان این وزارتخانه است، گفت: حمایت جامعه صنفی از مدرس خیابانی به ایشان فرصت می‌دهد برنامه‌هایی که برای حل مشکلات جامعه صنفی آغاز شده را ادامه دهد.

وی در پایان با تأکید براینکه حمایت اتاق‌های اصناف و دیگر تشکل‌های صنفی از مدرس خیابانی به منزله ورود به حوزه سیاست نیست، مطرح‌کرد: حمایت از ایشان در واقع تأیید انتخاب و معرفی گزینه‌ای شایسته برای احراز پست وزارت صنعت، معدن و تجارت است، جایگاه حساسی که نیازمند مدیری است که باید تولید، تجارت و بازار را با همه پیچیدگی‌ها و وسعت آن به خوبی بشناسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.