.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۸ مرداد ۹۹:
۱۳۲ نفر دیگر فوت کردند / مجموع جانباختگان به ۱۸۲۴۶ نفر رسید / ۲۶ استان در وضعیت هشدار و قرمز
شمال نیوز:لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۹ نفر از آنها بستری شدند...
 ۱۳۲ نفر دیگر فوت کردند / مجموع جانباختگان به ۱۸۲۴۶ نفر رسید / ۲۶ استان در وضعیت هشدار و قرمز

شمال نیوز: لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

 

به گزارش شمال نیوز،  دکتر لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۴ هزار و ۶۹۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۲۶۴ نفر رسید.

 

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۸۲ هزار و ۱۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۴۱۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۶۶۱ هزار و ۹۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

لاری تاکید کرد: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.477 seconds.