.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روزانه چه تعداد ماسک در ایران تولید می‌شود؟
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید مطمئن ترین مسیر برای مقابله با تحریم‌ها و عبور از کرونا است.

روزی چند عدد ماسک در ایران تولید می‌شود؟

 

حسین مدرس خیابانی روز پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از سیلوی فلزی ۵۰ هزار تُنی شهید نورعلی شوشتری شهرستان فیروزه در استان خراسان رضوی افزود: امروز میزان تولید ماسک در کشور از روزی ۲۰۰ هزار عدد به ۱۱ میلیون عدد رسیده و در تولید ونتیلاتور و اکسیژن‌ساز به موفقیت‌های چشمگیر رسیده‌ایم و با کمک تولید با کرونا مقابله می‌کنیم.

وی با قدردانی از کادر بهداشت و درمان کشور ادامه داد: سربازان عرصه تولید در کنار مدافعان خط مقدم سلامت به مقابله با کرونا پرداخته‌اند.

روزی چند عدد ماسک در ایران تولید می‌شود؟

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان دولت دوازدهم چهار هزار طرح به بهره‌برداری می‌رسد که موجب رونق اقتصادی، افزایش اشتغال و بهبود معیشت مردم می‌گردد و برای آغاز بهره‌برداری از طرح‌ها نباید کوچک‌ترین درنگی داشته باشیم.

وی افزود: در حالی‌که ترامپ تصور می‌کرد با تشدید تحریم‌ها می‌تواند اداره امور کشور را متوقف کند نه تنها موفق نشد بلکه توسعه طرح‌های کشور شتاب گرفت.

مدرس خیابانی ادامه داد: با مشارکت سازمان گسترش و آستان قدس رضوی یک واحد تولید چادر مشکی در کنار واحد ریسندگی و نخریسی در شهرک صنعتی خیام‌ احداث می‌شود.

وی گفت: امروز ۹۰ درصد چادر مشکی مورد نیاز کشور از چین ‌و ژاپن وارد می‌شود که جزو اقلام‌ گلوگاهی می‌باشد و به هیچ ‌وجه قابل قبول نیست.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: امروز طی بازدیدهایی که از واحدهای تولیدی مختلف داشتم کوچکترین نشانه‌ای از آثار تحریم‌ها و کرونا ندیدم که جای افتخار دارد و امروز تولید ما در سخت‌ترین شرایط به شکل فزاینده‌ای در حال افزایش است که نشان می‌دهد تحریم‌های آمریکا نتوانسته ذره‌ای اثر کند.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های توسعه تجاری در کشور همزمان و متناسب با توسعه تولید کشور پیشرفت می‌کند و همین سیلویی که امروز به بهره‌برداری ‌رسید جزو زیرساخت‌های لجستیکی است که بخش عمده‌ای از فراهم نبودن امکان تجارت و صادرات در کشور به خاطر نبود همین زیرساختها بود.

مدرس خیابانی گفت: امروز کشور مانند یک کارگاه بزرگ سازندگی د حال افزایش واحدهای جدید تولیدی و اشتغال بوده و هدف اصلی ایجاد واحدهای تولیدی رونق تولید و حفظ اشتغال است.

وی افزود: ظرفیت سیلوهای گندم در کشور پیش از انقلاب ۷۰۰ هزار تن بود در حالی‌که امروز ۲۲ میلیون تن ظرفیت ذخیره گندم در کشور داریم.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: آمار کل زنجیره فولاد و پتروشیمی بیش از ۲ برابر شده که نشان دهنده عزم جمهوری اسلامی برای تحقق شعارهای اقتصادی است.

وی همچنین با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: تولید و بخش خصوصی کشور بدون توجه به تحریم‌ها در حال پیشرفت است و این را باید خبرنگاران منعکس کنند.

مدرس خیابانی افزود: امروز تحریم‌ها اقشار آسیب‌پذیر و حقوق‌بگیر و بازنشستگان را تحت فشار قرار داده ولی کشور مسیر خودش را ادامه می‌دهد و در بخش‌هایی که واحدهای تولیدی به دلیل تحریم‌ها از تامین برخی قطعات محروم شده‌اند خود اقدام به تولید قطعه مورد نیاز کرده‌ و تهدید تحریم را تبدیل به فرصت کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز جهش تولید اتفاق افتاده و تا آخر امسال ادامه دارد بطوریکه در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در تولید الیاف اکتیو، آلومینیم، تلویزیون و ماشین لباسشویی، فولاد، سیمان، مس و خودرو به ترتیب ۱۶۰درصد، ۵۰درصد، ۷۰درصد، ۱۰درصد، پنج درصد، یک ونیم درصد و ۳۱ درصد رشد داشته‌ایم.

مرکز شهرستان ۶۰ هزار نفری زبرخان در ۱۰۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.