.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقاط حادثه خیز در شهرهای مازندران رفع شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خواستار انجام اقدامات اساسی در راستای مناسب سازی معابر برای تردد معلولان در جامعه شد و گفت: همچنین نقاط حادثه خیز شهری رفع شود.

به گزارش شمال نیوز،  مهدی رازجویان عصر سه شنبه در جلسه با شهرداران استان خواستار انجام اقدامات اساسی برای مناسب سازی معابر و تردد آسان معلولان شد و گفت: معابر و پیاده‌روها باید برای تردد معلولان و افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند، بهسازی شود.

 

وی ادامه داد: شهرداران در صدور پایان‌کار، قوانین ساختمانی مورد تأیید سازمان بهزیستی جهت تردد معلولین و کم‌توانان را کنترل و لحاظ کنند.

 

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه شهرداران در صدور پروانه ساختمانی برای خانواده‌های تحت‌پوشش بهزیستی و کمیته‌امداد، قوانین را رعایت و اجرا نمایند، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام ماه محرم، شهرداران فضاسازی و سیاه‌پوش کردن شهرها و همچنین ضدعفونی کردن معابر را در دستور کار قرار دهند.

 

رازجویان با اشاره به ایجاد بستر مناسب توسط شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای تلفن همراه در شهرهای مازندران، اظهار داشت: در ایام شیوع کرونا که استفاده مردم از شبکه‌های مجازی و اینترنت بیشتر شده، توسعه زیرساخت‌ها و بهبود ارائه خدمات اینترنتی به مردم ضروری است.

 

وی ضمن تقدیر از اقدامات شهرداران در بحث ضدعفونی کردن معابر و وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین تهیه ماسک و کمک به بیمارستان‌ها، افزود: شهرداران در بحث تصفیه شیرابه و مدیریت پسماند نیز بیش از گذشته تلاش کنند.

 

رازجویان با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز در شهرها، افزود: شهرداران نسبت به آشکارسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام کنند تا شاهد کاهش خسارات جانی باشیم.

 

معاون استاندار مازندران همچنین از شهرداران خواست روشنایی معابر و زیباسازی ورودی شهر را در اولویت قرار دهند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.