.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فریب تبلیغات غیرواقعی و اغواکننده‌ را نخورید ؛
پروفسوری که با زندگی بیماران بیچاره بازی می کرد در بابل به دام افتاد
شمال نیوز : معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: دانشگاه پزشکی مدرن ایرانی و کلینیک درمانی احیا در بابل، گتاب و بندپی شرقی پلمب شد.
پروفسوری که با زندگی بیماران بیچاره بازی می کرد در بابل به دام افتاد

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، سیدمصطفی قاسم‌زاده اظهارداشت: فردی 30 ساله با جعل عنوان پروفسور و تاسیس دانشگاه و کلینیک پزشکی غیرمجاز در شهرهای بابل، گتاب و بندپی شرقی اقدام به جذب دانشجو و دریافت هزینه کلان از مردم می‌کرد. این شخص با ادعاهای واهی مبنی بر درمان بیماری‌های صعب‌العلاج مبالغ هنگفتی از بیماران نیز دریافت کرده است.

وی گفت: کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل، طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب بابل و دادگاه ویژه مربوطه در استان، محل کار این فرد مداخله‌گر در امور پزشکی را پلمب کرده و پرونده وی برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

قاسم‌زاده ضمن تاکید بر عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر برخورد با افراد غیرمجاز در حوزه‌ پزشکی و دندانپزشکی، پوست و زیبایی و طب سنتی از مردم خواست تا فریب تبلیغات غیرواقعی و اغواکننده‌ در این حوزه‌ها را نخورند و در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل و یا با سامانه 190 اطلاع‌رسانی کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.