.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود به شهر کربلا تا ۱۳ محرم ممنوع شد
مسوولان شهرداری کربلا امروز (یکشنبه) اعلام کردند که با توجه به بحران شیوع «ویروس کرونا» و به منظور جلوگیری از انتشار گسترده آن، ممنوعیت ورود به این استان تا 13 محرم، تمدید می‌شود.
 ورود به شهر کربلا تا ۱۳ محرم ممنوع شد

شمال نیوز: مسوولان شهرداری کربلا امروز (یکشنبه) اعلام کردند که با توجه به بحران شیوع «ویروس کرونا» و به منظور جلوگیری از انتشار گسترده آن، ممنوعیت ورود به این استان تا 13 محرم، تمدید می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، استاندار و رئیس کمیته بحران استان کربلا در تصمیمی ممنوعیت ورود به شهر کربلا برای مسافران و زائران را تا ۱۳ محرم تمدید کرد.

« نصیف الخطابی» در گفت و گویی با رسانه های عراقی اعلام کرد که این تصمیم بر اساس فتوای آیت الله «سید علی سیستانی» مرجعیت عالی دینی عراق و در راستای حفظ جان و ایمنی شهروندان به ویژه با شدت گرفتن ابتلا به ویروس کرونا در عراق اجرایی شده است.

مقام‌های شهرهای مذهبی کربلا و نجف چهارشنبه هفته گذشته (۸ مرداد) به منظور پیشگیری و جلوگیری از گسترش همه‌گیری ویروس کرونا در تعطیلات عید قربان، مقررات ممنوعیت رفت و آمد در این استان‌ها اعمال کردند.

بر این اساس از چهارشنبه هفته گذشته ورود به این استان‌ها ممنوع اعلام و همه مسیرهای آنها برای جلوگیری از ورود مسافران و زائران بسته شد.

آمار ابتلا به کرونا در عراق از تعطیلات عید فطر به بعد رشد فزاینده‌ای گرفته و از حدود ۱۰۰ مورد روزانه اکنون به نزدیک سه هزار مورد افزایش یافته است.

بر پایه تازه‌ترین آمار وزرات بهداشت عراق، تاکنون ۱۲۶هزار و ۷۰۴ مورد ابتلا، ۴ هزار و ۸۰۵ نفر فوت شده و۸۹ هزار و ۲۷۵ مورد بهبود یافته از ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.