.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهام عدالت چند کاره می شود
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: سهام عدالت در آینده برای چند هدف استفاده خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز،  عسکر توکلی رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور با توصیه به خودداری از فروش سهام عدالت تا قبل از مشخص شدن ارزش واقعی سهام، گفت: سهام عدالت در آینده برای ضمانت نامه‌های بانکی، تضامین و سپرده بانکی استفاده می شود.

 

او افزود: باتوجه به اینکه شرکت سرمایه‌گذاری‌های استانی در آینده وارد بورس خواهند شد، ارزش و دارایی‌های سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده بودند از محل پذیرش شرکت‌های سهام بیشتر خواهند شد.

 

توکلی ادامه داد: سهام‌دارانی که روش مستقیم را انتخاب کردند در فروش سهام عدالت عجله‌ای نکنند تا ارزش واقعی سهام مشخص شود.

 

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: افراد زیادی برای فروش سهام عدالت اقدام کردند که باتوجه به ناآگاهی برخی سهام‌داران مشکلاتی در دریافت وجوه آن‌ها گزارش شده است.

 

او افزود: برخی افراد سهام عدالت خود را فروختند، اما هنوز به مبالغ خود نرسیدند و اکنون به دفاتر و شرکت‌های تعاونی سهام عدالت مراجعه می‌کنند درحالی‌که باید به کارگزاری‌ها مراجعه کنند.

 

توکلی با اشاره به آمادگی شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت برای ورود به بورس، گفت: بورس مقدمات کار برای ورود این شرکت‌ها به بورس را باید انجام دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.