.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توقف پرسپولیس مقابل نساجی پس از قهرمانی
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش شمال نیوز،  تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز شنبه میزبان پرسپولیس در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بود که این دیدار با تساوی یک - یک به اتمام رسید.

 

روح الله باقری (۵) برای نساجی و علی علیپور (۱۸- پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

 

نساجی که به دلیل میزبانی در این دیدار پیراهن قرمز بر تن داشت بازی را تهاجمی شروع کرد تا نشان دهد ترسی از اسم پرسپولیس که در فصل جاری زودترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را کسب کرده است ندارد.

 

شاگردان محمود فکری در چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سعی بر انجام بازی تکضرب داشتند تا بتوانند راه به دروازه بوژیدار رادوشوویچ در چهارچوب دروازه پرسپولیس پیدا کنند. عملکرد شاگردان فکری در همان دقایق ابتدایی با پاس کاری کوتاه زامهران، ماهینی و عاشوری همراه بود تا توپ را به روح الله باقری رسانده و مهاجم رشتی نساجی بتواند گل نخست این بازی را در دقیقه ۵ به ثمر برساند.

 

در ادامه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس دستورات تهاجمی را درکنار زمین برای بازیکنان خود دیکته کرد تا پاس‌های کوتاه و بلند بشار رسن و وحید امیری بارها خط دفاعی نساجی را با دردسر روبرو کند. تاکتیکی که در دقیقه ۱۸ با نفوذ علی علیپور و خطای علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی روی او پاسخ داد تا صاحب پنالتی شود. علیپور نیز پشت توپ ایستاد تا بتواند دروازه میزبان را در همان نیمه نخست باز کند.پس از این گل نیز بازی سرعتی و محکمی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما موقعیت‌های پرسپولیس و نساجی تبدیل به گل نشد تا دو تیم با نتیجه تساوی در پایان ۴۵ دقیقه نخست به رختکن بروند.

نیمه دوم با تسلط کامل پرسپولیس برتوپ و میدان آغاز شد. گل محمدی که نمی‌خواست نوار پیروزی‌های این تیم پس از قهرمانی در لیگ برتر قطع شود به دامنه حملات این تیم با دستورات خود افزود تا مدافعان و دروازه بان نساجی نیمه دوم سختی را پشت سر بگذارند. پرسپولیسی‌ها که پاس کاری‌های سالمی را در نیمه زمین میزبان خود انجام می‌دادند بارها صاحب موقعیت گلزنی شدند اما دفاع پرتعداد نساجی و اشتباهات اندک حقیقی مانع از گلزنی دوباره شاگردان گل محمدی شد.

 

محمود فکری سرمربی نساجی نیز که مشخص بود روی ضد حملات حساب ویژه ای باز کرده بود از سرعت روح الله باقری و عاشوری چند باری بهره برد اما خط دفاعی مستحکم پرسپولیس مانع از ایجاد موقعیت جدی روی دروازه رادو شدند تا دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دهند.

 

پرسپولیس در حالی به یک امتیاز بسنده کرد که در هفته گذشته توانسته بود قهرمانی خود را تثبیت کند و با این امتیاز به عدد ۶۳ برسد.

 

نساجی نیز ۳۳ امتیازی شد تا در رده نهم جدول باقی بماند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.