.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمار قطعی داوطلبان مبتلا به کرونا در کنکور ارشد ۹۹
سخنگوی سازمان سنجش کشور، آمار قطعی داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش، آمار قطعی داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ را اعلام کرد.

 

وی گفت: تعداد داوطلبان مبتلا به کرونا در آزمون ارشد ۹۹ تعداد ۸۵ نفر در کل کشور است.

 

وی افزود: آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال ۱۳۹۹ کشور در نوبت صبح روزهای پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه، جمعه ۱۷ مرداد ماه و شنبه ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرد.

 

بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آنها از ۲ مرداد ۹۹ به صورت قطعی تایید شده، لازم بود تا جمعه ۱۰ مرداد ۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش (بخش آزمون کارشناسی ارشد) فرم خوداظهاری را تکمیل کنند و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

 

داوطلبانی که این فرم را تکمیل کردند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

 

پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.346 seconds.