.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش میزان قبولی دانش‌آموزان مازندرانی در امتحانات نهایی خرداد
معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: درصد قبولی و نمرات دانش آموزان مازندرانی در امتحانات نهایی خرداد افزایش یافته است.

به گزارش شمال نیوز، اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به افزایش درصد قبولی و میانگین نمرات دانش آموزان مازندرانی در امتحانات خرداد ماه امسال در مقایسه با زمان مشابه پارسال، گفت: این دستاورد حاصل برنامه ریزی مطلوب مجموعه آموزش و پرورش و تلاش فرهنگیان استان است.

 

او با بیان اینکه عملکرد دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی خرداد ماه ۹۹ به مراتب بهتر از پارسال بوده است، افزود: در رشته ریاضی با ۹۰.۷۸ درصد دارای رشد ۳.۴۵ در رشته تجربی ۹۴.۵۶ درصد قبولی رشد ۰.۸ درصدی و در رشته انسانی با درصد قبولی ۸۸.۰۶ دارای رشد ۳.۵۸ درصد و در مجموع رشد ۰.۳۱ نمره در میانگین نمرات و ۱.۸۹ درصد در درصد قبولی پایه دوازدهم را نشان می‌دهد.

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به وجود تعطیلی مدارس و آموزش از طریق فضای مجازی، گفت: عملکرد دانش آموزان استان با وجود آموزش از راه دور رضایت بخش است.

 

نظری با بیان اینکه پیشامدی که در سال تحصیلی رخ داد بی نظیر بود، افزود: این واقعه باعث رشد و ترقی سیستم آموزشی و یادگیری معلمان و دانش آموزان برای استفاده از پتانسیل‌های ایجاد شده به کمک فضای مجازی و تکنولوژی‌های عصر حاضر شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.