.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیف‌الله‌پور: نتیجه‌ای جز ۳ بر صفر به نفع نساجی، برای ما قانع‌کننده نیست
مدیر تیم نساجی گفت: چرا سازمان لیگ همان صبح، راستی‌آزمایی و پیگیری نکرد و ما مجبور شدیم تا ساعت مقرر خود را آماده نگه داشته و وارد زمین شویم؟ مگر ما موش آزمایشگاهی هستیم که هر رفتاری دوست دارند با ما کرده و دست‌آخر هر رأیی که می‌خواهند علیه نساجی صادر کنند؟ هر عقل سلیمی این اتفاقات را مرور کند، اقرار می‌کند که این بازی باید ۳ بر صفر به سود نساجی اعلام شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازروابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، ایزد سیف‌الله‌پور مدیر تیم نساجی درخصوص انتشار خبری به نقل از وی در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر اینکه باشگاه نساجی اعتراضی به رأی کمیته انضباطی درخصوص غیبت تیم فولاد نمی‌کند، اظهار کرد: همان روز هم آقای امیری مدیرعامل باشگاه نساجی گفتند که این دیدار باید ۳ بر صفر به سود ما اعلام شود و مطمئن باشید هر رأیی به غیر از این، مورد رضایت ما نبوده و مورد اعتراض است.

 

وی با بیان اینکه متأسفانه منظور بنده به‌طور واضح مورد توجه آن خبرنگار محترم قرار نگرفت، افزود: بنده گفتم که تابع قانون و تصمیمات کمیته انضباطی هستیم اما این به معنای آن نیست راضی به هر رأیی که قرار است صادر شود، باشیم. پیگیری‌های‌مان را انجام می‌دهیم تا نتیجه دیدار نساجی و فولاد ۳ بر صفر به سود نساجی اعلام شود.

 

مدیر تیم نساجی مازندران خاطرنشان کرد: اگر ادعای فولادی‌ها مبنی بر به حد نصاب رسیدن تعداد کرونایی‌های این تیم درست باشد اما سؤال ما این است تیم فولاد که روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر در تهران تست کرونا داد و جواب این تست هم نهایتاً طی چند ساعت اعلام می‌شود، چرا سهل‌انگاری کرد و فردای آن روز بعد بیشتر از ۲۴ ساعت، بعدازظهر جمعه ۱۳ تیر وارد مازندران شد؟ حتی آن روز در ورزشگاه وطنی قائمشهر تمرین کردند و تا دو روز بعد یعنی صبح بازی یکشنبه ۱۵ تیر در مازندران حضور داشتند.

 

سیف‌الله‌پور ادامه داد: با توجه به اینکه تمرینات‌مان در تهران برگزار می‌شود و میزبان این بازی بودیم، روز شنبه ۱۴ تیر با پرواز اختصاصی و کلی هزینه‌های هتل، جاری و میزبانی، وارد مازندران شدیم. اگر واقعاً مدیران فولاد به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند بازی کنند، چرا زودتر اعلام نکردند؟ اگر قرار بود آنها بروند، چرا تیم ما تا ساعت ۲۱ یکشنبه ۱۵ تیر منتظر تیم فولاد بود تا بیاید و بازی کند؟ چرا فدراسیون به ما اعلام نکرد تا ما دو روز معطل بازی نشویم؟ حتی نماینده فدراسیون آقای داودزاده و تیم داوری هم هیچ اطلاعی نداشتند و همه برای برگزاری بازی وارد ورزشگاه وطنی شدیم.

 

وی یادآور شد: کمیته انضباطی در این اوضاع اقتصادی و پرهزینه بودن اجرای پروتکل، اگر قرار باشد رأیی صادر کند، ابتدا باید باشگاه فولاد را محکوم کند که به مازندران سفر کرد، سپس باید سازمان لیگ را محکوم کند که نساجی را بلاتکلیف نگه داشت.

 

مدیر تیم نساجی مازندران بیان کرد: هر رأیی که قرار است صادر شود نباید نساجی متضرر آن باشد، چون باشگاه نساجی طبق قانون به وظایف خود عمل کرد، این باشگاه فولاد بود که هر رفتاری دوست داشت، انجام داد.

 

سیف‌الله‌پور تصریح کرد: تیم فولاد صبح یکشنبه ۱۵ تیر از هتل بابلسر خارج شد و یکسری‌ها با پرواز به اهواز رفتند و بقیه نیز به شهرهای‌شان رفتند. چرا سازمان لیگ همان صبح، راستی‌آزمایی و پیگیری نکرد و ما مجبور شدیم تا ساعت مقرر خود را آماده نگه داشته و وارد زمین شویم؟ مگر ما موش آزمایشگاهی هستیم که هر رفتاری دوست دارند با ما کرده و دست‌آخر هر رأیی که می‌خواهند علیه نساجی صادر کنند؟ هر عقل سلیمی این اتفاقات را مرور کند، اقرار می‌کند که این بازی باید ۳ بر صفر به سود نساجی اعلام شود.

 

وی عنوان کرد: مدیران باشگاه نساجی به‌واسطه اینکه آقای نکونام زحمات زیادی برای تیم نساجی کشید، نهایت احترام و مهمان‌نوازی را انجام دادند اما از آن‌سو انتظار این بود مدیران باشگاه فولاد، حرمت باشگاه ما را حفظ کنند.

 

مدیر تیم نساجی مازندران اضافه کرد: باز هم اعلام می‌کنم نتیجه‌ای جز ۳ بر صفر به نفع نساجی، برای ما قانع‌کننده نیست و مراتب پیگیری‌های‌مان را درصورت صدور هر رأیی انجام خواهیم داد.

 

سیف‌الله‌پور در پایان با اعلام اینکه این دومین‌باری است چنین رفتاری با ما می‌شود، گفت: نیم‌فصل اول هم بازی ما با پرسپولیس درحالی‌که میزان آلایندگی هوای تهران در روز بازی، مناسب بود و ما نیز در هتل المپیک دو روز در اردو به‌سر می‌بردیم و حتی تماشاگران ما از روز قبل و صبح بازی از قائمشهر به تهران آمده بودند، در عین ناباوری بازی را لغو کردند و هزینه سنگینی روی دست باشگاه نساجی قرار دادند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.