.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت عضو هیات مدیره استقلال از مجیدی
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال قرارداد دارد و با قدرت کار خود را انجام می‌دهد و مورد حمایت اعضای هیات مدیره و مدیران باشگاه استقلال قرار دارد.

به گزارش شمال نیوز،  «مهدی عبدیان» اظهار داشت: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است و از او حمایت می‌کنیم.

 

وی افزود: متاسفانه در روزهای اخیر شایعاتی درباره کادرفنی باشگاه استقلال مطرح شده که به دور از واقعیت است و حقیقت ندارد. دوست ندارم به شایعات جوابی دهم اما در روزهایی که استقلال درگیر مسابقات لیگ برتر است این حرف و حدیث‌ها برای برهم زدن آرامش استقلال مطرح می‌شود.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد افزایش این شایعات پس از حضور منصوریان در باشگاه، خاطرنشان کرد: اینکه پیشکسوتان استقلال در خانه خود یعنی باشگاه استقلال حاضر می‌شوند اتفاق بدی است؟ آیا پیشکسوتی حاضر می‌شود طلب خود را ببخشد یعنی می‌خواهد سرمربی استقلال شود؟

 

مهدیان تصریح کرد: استقلال به تمامی پیشکسوتان عزیز باشگاه تعلق دارد که برای این تیم زحمت کشیده‌اند و درب باشگاه همیشه به روی این عزیزان باز است.

 

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی با  باشگاه استقلال قرارداد دارد و با قدرت کار خود را انجام می‌دهد و مورد حمایت اعضای هیات مدیره و مدیران باشگاه استقلال است.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: به لطف خداوند و با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان استقلال در بازی‌های باقیمانده نتایج خوبی کسب و جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست می آوریم ضمن اینکه در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

 

منبع: ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.