.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیلاب‌های ناگهانی در کمین مازندران
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران درباره بارش‌های رگباری باران و احتمال وقوع سیلاب‌های ناگهانی در استان به شهروندان و مسافران هشدار داد.

به گزارش شمال نیوز، احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی در استان، گفت:احتمال وقوع رگبار باران، رعد و برق و وزش باد روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵ و ۲۶ تیرماه در مناطق مختلف مازندران وجود دارد.

 

او  افزود: با توجه به پیش بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در دامنه‌ها و ارتفاعات استان، شهروندان و مسافران از توقف و برپایی چادر در حاشیه رودخانه و مسیل ها، کوه پیمایی، طبیعت گردی و تردد در مسیل ها، ارتفاعات و فضا‌های باز جداً خودداری کنند.

سیل به راه ها و تاسیسات آبرسانی مازندران خسارت زد

احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع سیلاب‌های محلی بر اثر بارش پراکنده باران دیروز در استان، گفت: بارندگی شدید در منطقه گردشگری عباس آباد شهرستان بهشهر منجر به جاری شدن روان آب در سطح منطقه و جاده اصلی مازندران به گلستان شد.

 

 

او افزود: بلافاصله نیرو‌های راهداری، شهرداری و عوامل اجرایی با حضور در منطقه نسبت به لایروبی سطح خیابان و انتقال آب جاری شده به رودخانه‌های حاشیه اقدام کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.232 seconds.