.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعطای مرخصی جدید به زندانیان با اوج گیری دوباره کرونا
سخنگوی قوه قضائیه، از اعطای مرخصی‌های جدید به زندانیان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، غلامحسین اسماعیلی، روز سه شنبه در نشست خبری به آخرین اقدامات قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: با راه اندازی سامانه نوبت دهی بسیاری از شمکلات و تجمعات مردمی در دفاتر قضایی حل شده است.

 

وی افزود: اصحاب پرنده می‌توانند از محل کار خود شان وقت مراجعه خود را از طریق این سامانه تعیین کنند.

 

اسماعیلی ادامه داد: فعال سازی سامانه وکلا و نمایندگان حقوقی از دیگر اقداماتی است که نیاز به مراجعه حضوری ندارد. برگزاری دادگاه‌های الکترونیک از دیگر اقداماتی است که منجر به کاهش رفت و آمد مردم می‌شود. کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها توام با گسترش فعالیت‌ها و اقدامات بهداشتی و درمانی در زندان‌های کشور هم از دیگر اقدامات است.

 

وی به اعطای مرخصی‌های جدید اشاره کرد و گفت: چهارشنبه هفته گذشته مرخصی‌های جدید به زندانیان زیر نظر رئیس قوه قضائیه اعمال شده است.

 

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: به کارگیری گروه‌های جهادی در جهت سلامت زندانیان از دیگر برنامه‌های انجام شده است. در سازمان زندان‌ها مقرر شد از کمک گروه‌های جهادی استفاده شود و اولین گروه جهادی بهداشت و درمان اخیرا به زندان‌ها مراجعه و مشکلات درمانی زندانیان را بررسی کردند.

 

اسماعیلی به یکی دیگر از اقدامات ویژه اشاره کرد و افزود: ۲۵۷۴ محکوم مالی با کمک و مساعدت در قالب احسان بنیاد مستضفعان آزاد شدند.

 

وی در ادامه به مبارزه با فساد اقتصادی اشاره کرد و گفت: مبارزه با فساداقصتادی و مفسیدن اقتصادی را با رعایت دو اولویت مهم برخورد با مفاسد کلان و دانه درشت‌ها و تلاش در جهت بازگشت سرمایه‌های متعلق به دولت، بیت المال و مردم به صاحبان اصلی این سرمایه‌ها است. با تمام توان و این دو اولویت مبارزه با فساد را ادامه خواهیم داد.

 

اسماعیلی افزود: در شعبه اول یک پرونده اخلال در حال رسیدگی است و در شعبه دوم هم در همین ساعت یک پرونده ارزی مهم در حال دادرسی است. پرونده طبری هم در همین زمان و همین ساعت در حال رسیدگی است. این‌ها گواه رسیدگی‌های قوه قضائیه و مبارزه با فساد است./مهر

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.