.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ۱۷ درصدی حوادث در ساری
حریق و حوادث رخ داده در ساری،۳ ماهه نخست امسال ۱۷ درصد کاهش داشت.

به گزارش شمال نیوز، علی دومیرکلایی رئیس سازمان آتش نشانی ساری با بیان اینکه حریق و حوادث رخ داده در این شهرستان، ۳ ماهه نخست امسال در مقایسه با پارسال ۱۷ درصد کاهش داشت،گفت: رعایت دستورالعمل ایمنی و آتش نشانی و اقدامات پیشگیرانه از سوی شهروندان و سازندگان ساختمانی نقش موثری در کاهش حوادث دارد.

 

او افزود: آتش نشانی مرکز استان در این مدت به ۷۷۳ مورد از حوادثی که برای شهروندان به وقوع پیوست امداد رسانی کرد.

 

دومیرکلایی به تلاش بی وقفه و شبانه روزی آتش نشانان اشاره و گفت: ۴۰۷ مورد عملیات اطفای حریق و ۳۶۶ مورد عملیات امداد و نجات نیز در ۳ مامه نخست امسال در گزارشات کارشناسان به ثبت رسیده است.

 

او افزود: با تلاش آتش نشانان ساروی در تمامی عملیات‌های انجام گرفته در این مدت ۱۵۹ نفر از شهروندان و هموطنان از حوادث نجات یافتند.

 

دومیرکلایی با اشاره به اینکه گاهی خسارت‌های ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی غیر قابل جبران است، گفت: ۷۵ نفر از شهروندان در اثر حوادث مصدوم و ۷ نفر نیز در این مدت جان خود را از دست دادند.

 

او افزود: بیشتر آتش سوزی‌ها در ۳ ماهه نخست امسال در اماکن مسکونی با ۹۷ مورد، در فضای سبز و کشاورزی با ۶۴ مورد و در وسائل نقلیه با ۵۱ مورد به وقوع پیوسته است.

 

دومیرکلایی گفت: بر اساس گزارش کارشناسان، بیشتر علت آتش سوزی‌ها در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت موارد ایمنی در استفاده از مواد جامدسوز با عاملیت انسانی و برق بوده است.

 

او  با بیان اینکه اعلام سریع و به موقع حوادث از طریق سامانه ۱۲۵ در کاهش خسارت جانی و مالی تاثیر گذار است، افزود: امیدواریم با رعایت نکات ایمنی شاهد کاهش آمار حوادث در سطح شهر باشیم.

 

رئیس سازمان آتش نشانی ساری از عموم شهروندان فهیم ساری خواست ضمن فراگیری آموزش‌های ایمنی، محل زندگی و محل کسب و کار خود را به سیستم اعلام حریق و تجهیزات ایمنی از قبیل کپسول آتش نشانی و سایر تجهیزات لازم اطفاء حریق مجهز کنند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.476 seconds.