.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توبیخ، دستمزد برگزارکنندگان جشنواره اسب در آمل شد
ستاد مقابله با کرونای مازندران متصدیان برگزاری جشنواره اسب‌های ایرانی در بخش لاریجان شهرستان آمل را توبیخ کرد.

به گزارش شمال نیوز،  فیلم برگزاری جشنواره اسب ایرانی در منطقه رینه آمل از صبح امروز شنبه ۲۱ تیر ماه در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

 

در این فیلم صد‌ها نفر بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یک میدان گاه جمع شده و سرگرم تماشای برنامه معرفی اسب‌های ایرانی هستند.

 

این برنامه دیروز جمعه و در حالی برگزار شد که وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان آمل در یک هفته گذشته بیش از سایر مناطق مازندران باعث نگرانی مسئولان شد و به همین دلیل هم تدابیر ویژه‌ای برای اجرا در آن شهرستان به اجرا درآمد.

 

احتمال ارسال پرونده برگزارکنندگان جشنواره اسب به قوه قضاییه

احمد حسین زادگان استاندار مازندران با ابراز تاسف از کم توجهی برخی شهروندان به مقررات ستاد مقابله با کرونا، گفت: جشنواره اسب ایرانی بدون توجه به مصوبات کرونایی استانی و شهرستانی در بخش لاریجان شهرستان آمل و در منطقه رینه برگزار شد.

 

او افزود: به محض اینکه متوجه برگزاری چنین برنامه‌ای شدم، دستور بررسی چگونگی برگزاری این جشنواره و برخورد با عاملان آن را صادر کردم که در مرحله اول شهردار شهر رینه و بخشدار لاریجان توبیخ شدند.

 

استاندار مازندران هرگونه بی توجهی به مقررات مقابله با کرونا را بازی کردن با جان مردم اعلام کرد و گفت: پس از توبیح این افراد پرونده آن‌ها برای بررسی بیشتر در اختیار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی به عنوان جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا قرار گرفت.

 

حسین زادگان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره مجوز نداشته و غیرقانونی محسوب می‌شود، افزود: پرونده برگزار کنندگان این جشنواره با دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر لازم باشد برخورد قانونی و اداری شدیدتری با آن‌ها انجام خواهد شد.

 

استاندار مازندران گفت: برای سایر دست اندرکاران برگزاری جشنواره هم درخواست برخورد قانونی می‌شود و احتمال ارسال پرونده به قوه قضاییه هم منتفی نیست.

 

او افزود: اکنون وضعیت کرونا در هفت شهرستان استان از جمله آمل قرمز است و در این شهرستان‌ها ضمن تعطیلی تالار‌های عروسی و اجتماعات مشابه برای عزا و عروسی، برخی محدودیت‌های دیگر نیز برای کاهش ابتلا به بیماری کرونا در دست اقدام است.

 

حسین زادگان گفت: مردم استان باید در شرایط فعلی کرونا در استان مازندران همانند اکثر استان‌های کشور و دیگر مناطق جهان برخی محدویت‌ها از جمله استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند تا بتوانیم سرعت انتقال ویروس را کاهش دهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.516 seconds.